مدیرعامل «میهن وب هاست» در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد

سیر پیشرفت «میهن وب هاست» به سرعت ادامه دارد | افتتاح شعبه در سراسر ایران

سعید رحمت با اشاره به اینکه امکاناتی که ما داریم با امکانات جهانی قابل مقایسه نیست، گفت: سیر پیشرفت ما به سرعت ادامه دارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میهن وب هاست برند شرکت ارتباطات نت میهن است که در سال ۱۳۸۹ توسط مهندس سعید رحمت جوان گیلانی متولد رشت در استان گیلان افتتاح شد.

به بهانه افتتاح یازدهمین نمایشگاه الکامپ گیلان با «سعید رحمت» این مهندس جوان و موفق گیلانی گفتگو کردیم.

وی در گفت‌وگو با دیارمیرزا با بیان اینکه «میهن وب هاست» توانسته در مدت کوتاهی رتبه برترین هاستینگ کشور را از نظر وب‌سایت‌های میزبان شده در کشور کسب نماید، اظهار کرد: امروزه کمتر کسی است که حداقل یک وب‌سایت نداشته باشد زیرا وب سایت می‌تواند منجر به معرفی شخص، محصول و برند باشد و موجب ایجاد بازار کار برای افراد نیز شود.

رحمت ادامه داد: در همین راستا «میهن وب هاست» با اهداف کلان و به منظور توسعه و حمایت از تولید محتوای بومی فعالیت می‌کند و خدماتی مانند مشاوره، طراحی، برنامه نویسی و میزبانی وب را در یک مجموعه واحد به مردم ارائه می‌نماید.

مدیرعامل «میهن وب هاست» گفت: این شرکت توسط شخص بنده تاسیس شده و شعبه‌ی دیگری در کشور نداشته و محدودیتی نیز برای فعالیت در سراسر کشور ندارد.

رحمت با اشاره به اینکه خدمات «میهن وب هاست» در کل کشور ارائه می‌شود و تنها نمایندگی آن در گیلان وجود دارد، اظهار کرد: کلیه فعالیت‌ها بصورت اینترنتی صورت می‌پذیرد و برای عقد قرارداد نیازی به حضور افراد متقاضی در نمایندگی نیست.

وی قیمت مناسب و کیفیت بالا را از جمله عوامل موفقیت شرکت میهن وب هاست دانست و افزود: یکی از مولفه‌های شرکت هاستینگ خوب کیفیت و سرعت بالا، پشتیبانی مناسب و ارائه تمامی خدمات در یک مجموعه واحد می باشد که شرکت میهن وب هاست کلیه خدمات را در نمایندگی خود با قیمت مناسب و بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

 افتتاح شعبه در سراسر ایران در آینده

این جوان موفق گیلانی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به تعدد مشتریان، مشخص است که توانستیم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم، افزود: تلاش ما در این است که بتوانیم با توسعه خدمات فناوری اطلاعات در بخش دیتاسنتر و خدمات مرکز داده، رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماییم.

وی با اشاره به رتبه اول شرکت میهن وب هاست در تعداد مشتریان، اظهار داشت: تعداد مشتری بالا نشان از رضایت مشتریان است و از سراسر کشور مشتری داریم و از نظر ضریب نفوذ، تهرانی‌ها بالاترین میزان خرید را دارند.

رحمت ارائه هاستینگ، میزبانی وب، برنامه نویسی، طراحی، مشاوره، خدمات سئو و مانیتورینگ را از جمله فعالیت‌های این شرکت عنوان و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم شرکت ما این است که طی سالیان آینده بتوانیم بصورت جهانی فعالیت نماییم.

مدیرعامل‌ شرکت «میهن وب هاست» افزود: در راستای جهانی شدن قدم‌‌های بسیاری برداشته شده که یکی از این قدم‌ها این خواهد بود که در سالهای آینده شعبات زیادی در سراسر ایران به خصوص شهرهای بزرگ کشور افتتاح خواهیم کرد.

رحمت با بیان اینکه استان گیلان در سال‌های اخیر از نظر تکنولوژی و فناوری اطلاعات پیشرفت چشمگیری داشته است و این پیشرفت به صورت تصاعدی در حال افزایش است، اظهار کرد: شرکت‌های نوظهوری در مدت کم فعالیت خود توانسته اند پروژه های عظیمی را انجام دهند.

سیر پیشرفت ما به سرعت ادامه دارد

وی با بیان اینکه «شرکت میهن وب هاست» کاملا خصوصی است، گفت: شرکت ما تا حدودی استارتاپی بوده است و از سال ۸۹ فعالیت خودمان را با کمترین بودجه شروع کردیم و تمام تلاش خود را به کار بستیم پابه‌پای تکنولوژی‌های روز پیش برویم.

مدیرعامل شرکت «میهن وب هاست» همچنین با بیان اینکه تاکنون فعالیت این شرکت در فضای مجازی بوده است، اظهار کرد: ما با حضور در نمایشگاه الکامپ ۹۶ در تلاش هستیم در دنیای واقعی حضور یابیم و خودمان را بیشتر به مردم‌ گیلان معرفی کنیم.

رحمت با اشاره به اینکه امکاناتی که ما داریم با امکانات جهانی قابل مقایسه نیست، گفت: سیر پیشرفت ما به سرعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با چالش‌های زیادی مواجهه بودیم، اظهار کرد: خدا را شکر بسیاری از محدودیت ها کم شده است اما تلاش زیادی برای رسیدن به نُرم جهانی لازم است.

مدیرعامل شرکت «میهن وب هاست» همچنین با بیان اینکه بیشتر امکانات سخت‌افزاری شرکت وارداتی هستند، اظهار کرد: شرکت ما در بخش نرم‌افزار تولیدات بسیار خوبی دارد که وابستگی ما به خارج را قطع می‌کند.

Share