با حکم وزیر فرهنگ

سید ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا شد

سید ضیاء هاشمی امروز (دهم دی‌ ماه) رسما به عنوان جایگزین محمد خدادی، در سمت مدیرعامل ایرنا معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی استعفای محمد خدادی، در حکمی، سید ضیاء هاشمی را به عنوان مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) منصوب کرد.

 در حکم سید عباس صالحی خطاب به دکتر هاشمی آمده است: نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده علمی – فرهنگی جنابعالی، با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم تصریح کرده است: امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و سرمایه انسانی، نسبت به روزآمد ساختن آن سازمان و موسسات تابعه، تقویت همکاری و هم افزایی با رسانه ها، ایجاد تحول در کارکرد دفاتر داخلی و خارجی و فعال سازی دیپلماسی رسانه ای، موفق و موید باشید.
سیدضیاء هاشمی که اکنون جانشین محمد خدادی شده، جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران است و سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دولت یازدهم، عضویت در هیئت موسس و هیئت مدیره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین المللی همکاری های خبری شیعه(شفقنا) و نیز، عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات کشور را در کارنامه حرفه ای و اجرایی خویش دارد.

Share