در نخستین گام پس از نظرمحمدی

سپیدرود رشت، نفت تهران را آتش زد | روانخواه: فقط هواداران برای سپیدرود می‌مانند

سپیدرود با تغییر مربی و مدیریت خود توانست اولین دیدار نیم فصل را با پیروزی مقتدرانه شروع کند و هواداران خود را امیدوار به ادامه فصل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال سپیدرود موفق شد در دیداری پرگل و جذاب میهمان خود نفت تهران را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.

در شرایطی که هر دو تیم با شرایطی تقریبا مشابه از حیث مشکلات مالی، تغییرات مدیریتی و فنی این دیدار را آغاز کرده بودند، سپیدرود با تمرکز بیشتر و با حمایت هوادارانش این بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد

سپیدرود:

سید محمد حسینى، سید هادى موسوى، میثم تهی‌دست، حسین کعبى، حمید ملکى، على عباسى (محمد لطفی ۶۴)، میثم فردوسى(۸۰ محمدرضا مهدوی)، توحید غلامى، میعاد یزدانى، حسین ابراهیمى و پویا نزهتى( ۷۴ میلاد قربان زاده)
سرمربی: امید روانخواه

نفت تهران:

میلا فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی، عیسی آل کثیر، علی عزت کرامت، پوریا امینی، رضاحبیب زاده، سینا خادم پور (۷۴ سامان آقازمانی)، میلاد سوری و نادر هوشیار
سرمربی: آتیلا حجازی

شرح گل‌ها:

سپیدرود رشت ۱ نفت تهران ۰: ( علی عباسی، دقیقه ۲): سپیدرود در همان ثانیه‌های ابتدایی موفق شد روی حرکت محمد نزهتی و در ادامه توپ ربایی عباسی همراه شد که ضربه این بازیکن از میان پای میلاد فراهانی گل اول سرخپوشان را رقم زد.

سپیدرود رشت ۲ نفت تهران ۰: ( دقیقه ۵۶، پویا نزهتی): پاس در عمق فردوسی با فرار نزهتی در موقعیتی تک به تک فرصت گلزنی را برای این مهاجم فراهم کرد و او تیمش را به گل دوم رساند.

سپیدرود رشت ۳ نفت تهران ۰ ( دقیقه ۶۴، میعاد یزدانی): مهاجم سابق استقلال که در نیم فصل اول فرصت خودنمایی چندانی نداشت با فرار از پشت مدافعان نفت صاحب موقعیتی تک به تک شد که موفق به گشودن دروازه آبی‌پوشان در این مصاف شد.

سپیدرود  ۳ نفت تهران ۱: ( دقیقه ۷۷، حبیب زاده): ضربه ایستگاهی عیسی آل کثیر با برخورد به تیرک دروازه نصیب رضا حبیب زاده شد که او دروازه خالی را با ضربه‌ی خود گشود.

روانخواه: فقط هواداران برای سپیدرود می‌مانند

امید روانخواه شروع کارش روی نیمکت سپیدرود را با یک برد شیرین آغاز کرد و توانست نفت را به عنوان رقیب آنها برای فرار از سقوط را شکست دهد.

او در پایان این دیدار درباره شرایط و نتیجه کسب شده برابر نفت تهران گفت: بازی امروز از نظر نتیجه به خوبی برای سپیدرود رقم خورد. برای مردم رشت واقعا خوشحال هستم. سوای نتیجه ای که کسب کردیم در تمرینات که پشت سر گذاشتیم با خلا دفاع میانی مواجه بودیم. شک و تردید زیادی برای ما برای انتخاب ترکیب وجود داشت و خوشحالم که در نهایت نتیجه به سود ما رقم خورد.

روانخواه در مورد حمایت صورت گرفته از سوی هواداران نیز گفت: اگر غیر از این باشد باید به ماهیت فوتبال شک کرد. در همه جای دنیا تغییرات روی نیمکت وجود دارد و این سکوها و هواداران هستند که باقی خواهند ماند. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و مطمئنا با آنها می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

سرمربی موفق سپیدرود در اولین گام در خصوص شرایط سرخپوشان رشتی در بازی آتی گفت: در این بازی یک اخراجی و یک بازیکن سه اخطاره داشتیم و کار سختی در مشهد خواهیم داشت و امیدوار به کسب نتیجه هستیم.

Share