امامی فر در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان

سپیدرود باید مقابل سپاهان پیروز شود | با ۳۵ بازیکن نمی‌شود تمرین کرد

مربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه باید فردا حتما پیروز از زمین خارج شویم، اظهار کرد: هدف ما برای بازی فردا انجام یک بازی منطقی همراه با کسب سه امتیاز است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا امامی فر مربی سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان با بیان اینکه جایگاه فعلی جدول مناسب و در شان سپیدرود نیست، گفت: بازیکنان دارند سعی و تلاش می‌کنند که جایگاه واقعی سپیدرود را بدست بیاورند.

امامی فر ضمن تسلیت حادثه سانچی به مردم ایران و درگذشت آتنا محمدی گلر جوان بانوان ملوان، گفت: آقای کریمی از بنده درخواست کرد که در این کنفرانس حضور یابم. ما باید در بازی فردا پیروز از زمین خارج شویم و همه‌ی بازیکنان و کادرفنی این عزم را دارند‌.

وی با اشاره به اینکه باید فردا حتما پیروز از زمین خارج شویم، اظهار کرد: هدف ما برای بازی فردا انجام یک بازی منطقی همراه با کسب سه امتیاز است.

مربی سپیدرود رشت ادامه داد: سپاهان حریف دست و پا بسته‌ای نیست و ما هیچ یک از حریفان را دست کم نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه زمانی که می‌خواهید تمرین کنید باید تمام پتانسیل بازیکنان استفاده کنیم و این کار با حضور ۳۵ بازیکن در تمرین صورت نمی‌پذیرد، گفت: بازیکنان که از تمرین کنار گذاشته شدند بازیکنان قابلی بودند اما در شرایط فعلی نمی‌توانیم با این تعداد تمرین کنیم.

امامی فر افزود: ما علاقه‌مندیم که بازیکنان جدید جذب کنیم اما بازیکنان خوب همه خودشان تیم دارند و سایر بازیکنان شرایط بازی را ندارند‌.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه با توجه به مصدومیت امید‌ سام‌کن و محرومیت هادی موسوی، آیا نورمحمدی شرایط بازی در مسابقه فردا را دارد یا خیر، گفت: آقای نورمحمدی ۱۰ جلسه با دکتر نوشادی بدنسازی کرده است و سعی کردیم برای بازی فردا آماده باشد.

مربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه هواداران رکن اساسی تیم سپیدرود هستند، گفت: از هواداران خواهش می‌کنم در بازی فردا ورزشگاه را پر کنند.

امامی فر در پایان گفت: نورمحمدی بازیکن با تجربه و با ارزشی است و امیدوارم‌ به تیم ما کمک کند.

گفتنی است کرانچار سرمربی سپاهان با توجه به ساعت پرواز به کنفرانس خبری پیش از بازی نرسید.

Share