سوشا مکانی: لباسم ۱۰۰ میلیون باشد یا هزار تومان‌؛ نظر ندهید

مهم نیست لباس فلانی ۱۰۰ میلیون باشد یا هزار تومان. نباید درباره استایل زندگی دیگران نظر بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سوشا مکانی باز هم به خاطر لباس‌هایی که پوشیده، سوژه فضای مجازی شده است. عده‌ای با انتشار تصاویر او، اعلام کردند ستی که تن این بازیکن است، بالای ۱۳ میلیون برای این بازیکن آب خورده است.

وقتی در این باره از مکانی سؤال می‌پرسیم، می‌گوید: «دوست ندارم درباره این موضوعات حرف بزنم ولی بعضی وقت‌ها یکسری اتفاقات می‌افتد که مجبورم جواب دهم. شاید من لباسی در خانه بپوشم که آن را دوست داشته باشم. گاهی هم آن را برای کسانی که در اینستا دارم، شیر کنم. موضوع اصلاً لباس من نیست. موضوع عکسی است که من برای مخاطبان خودم شیر می‌کنم و با آنها در ارتباط هستم. متأسفانه یکسری که در واقع بیکارند، استفاده دیگری می‌کنند. من در صفحه شخصی خودم این کار را انجام می‌دهم و بعضی‌ها برداشت دیگری می‌کنند. می‌بینید که موضوع را بزرگ می‌کنند.»

او با ناراحتی ادامه می‌دهد: «بعضی وقت‌ها نیاز است اگر لباس پوشیدن کسی با سلیقه ما جور نیست، در آن باره نظر ندهیم. اگر لباس پوشیدن یا شخصیت یک نفر مخالف سلیقه من باشد، می‌توانم از او خوشم نیاید ولی به خودم حق نمی‌دهم درباره‌‌اش نظر دهم. بعضی وقت‌ها لازم است حد خودمان را بدانیم. بدانیم هرکس از حقوق شهروندی برخوردار است. از حق انتخاب برخوردار است. هرکس برای زندگی خودش تصمیم می‌گیرد. هرکس استایلی در زندگی خودش دارد.»

سوشا مکانی مکثی می‌کند و می‌گوید: «همان‌طور که ما فوتبالیست‌های مورد علاقه‌مان مثل مسی، رونالدو یا هرکس دیگری را انتخاب می‌کنیم، همان‌طور حق داریم در زمینه‌های دیگر هم حق انتخاب داشته باشیم. اگر یک روزی ستاره‌ای که الگوی من است، لباس پوشیدنش در راستای سلیقه من نباشد، هیچ‌وقت حرف بدی درباره او نمی‌زنم. سکوت می‌کنم و راحت از کنارش رد می‌شوم. در نهایت این خود من هستم که برای زندگی‌ام تصمیم می‌گیرم و کاری را می‌کنم که خودم دوست دارم.»

او وقتی با این سؤال روبه‌رو می‌شود که آیا شایعات درباره ست ۱۳ میلیونی‌ات حقیقت دارد، پاسخ می‌دهد: «این مهم نیست. به هر حال شما از هر برندی که استفاده کنی، یک قیمت دارد. هرکس می‌تواند پیگیری کند و قیمت لباس‌ها را دربیاورد. واقعاً این چیزها مهم نیست. اصل این است که ما به سلایق هم احترام بگذاریم. مهم نیست لباس فلانی ۱۰۰ میلیون باشد یا هزار تومان. نباید درباره استایل زندگی دیگران نظر بدهیم. نمی‌گویم دخالت نکنیم. نظر ندهیم. نظر دادن چیز بدی است. این دیگر دست تو است. اصلاً می‌تونی از چیزهای مثبت طرف استفاده کنی، آنها را به مردم بگویی نه اینکه فقط چیزهای منفی را بگویی.»

Share