دبیرکل فدراسیون فوتبال در بازدید از گیلان خبرداد

ساخت زمین چمن مصنوعی با اعتبارات فیفا در رشت+گزارش تصویری

محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در سفر یکروزه به رشت ضمن حضور در کلاس توجیهی نیم فصل داوران لیگ یک به دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با سفر به گیلان در کلاس توجیهی نیم فصل داوران لیگ یک که با شرکت ۱۲۰ داور از سراسر کشور به مرسی جسین عسگری در حال برگزاریست حضور یافت.

ساکت ضمن بازید از ساختمان و واحد های آموزش، فوتسال، ساحلی، انضباطی، مالی، رییس و نایب رییس، داوران، روابط عمومی، کنفرانس، از روند آماده سازی کلینیک پزشکی هیات فوتبال گیلان بازدید بعمل آورد و عکسی به یادگار با اعضای این هیات و فوتبال آموزان مدرسه فوتبال عضدی رشت گرفت.

در ادامه دبیرکل فدراسیون به همراه میرشهاب مومنی، فرزاد سیری نایب رییس و دبیر هیات فوتبال و علیرضا وهابی مسوول روابط عمومی به دیدار مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان رفتند و پیرامون وضعیت کنونی و جایگاه فوتبال گیلان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ساکت ضمن تقدیر از مسعود رهنما به دلیل کمک و همراهی با جامعه فوتبال گیلان افزود: ما در فدراسیون فوتبال برآنیم تا ساختار فیزیکی هیات های فوتبال سراسر کشور را به روز رسانی کنیم تا کارگزاران فوتبال در استانها که بعنوان فدراسیون های محلی بشمار می روند در یک فضای مناسب مشغول به توسعه فوتبال شوند. از این رو از شما می خواهم تا زمینی مناسب در اختیار هیات فوتبال گیلان قرار دهید که بتوانیم ساختمان جدیدی که شایسته یکی از بهترین هیات های فوتبال ما در کشور که نمایندگانی شایسته در تیم های ملی دارد احداث کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال بعنوان بهترین فدراسیون در سال ۲۰۱۷ و تنها فدراسیون پنج ستاره معرفی شد، رایزنی هایی با فیفا انجام دادیم تا موافقت ۵ پکیج احداث چمن مصنوعی را در ایران داشته باشیم و با پیگیری های الماسخاله ریاست هیات فوتبال گیلان و موافقت فدراسیون، یکی از این چمن های مصنوعی استاندارد را با هزینه فدراسیون جهانی فوتبال در رشت احداث خواهیم کرد که با دراختیار گذاشتن زمینی از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان این مهم محقق خواهد شد.

رهنما مدیر کل ورزش و جوانان ضمن خوش آمدگویی و قبول درخواست ساکت، هیات فوتبال گیلان را یک هیات کارآمد با کادری مجرب و قوی خواند که با هماهنگی و همراهی با اداره کل موجب ارتقا سطح فوتبال و صعود سپیدرود به لیگ برتر شدند.

تصاویر: علی عمویی

 

Share