بعد از شکست مقابل سیاه‌جامگان

روانخواه: شعار هواداران جهت‌دهی شده است | هم قسم شدیم در لیگ بمانیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: من به تیم خودم ایمان دارم و همه هم قسم شدیم در لیگ بمانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، امید روانخواه سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری، گفت: ما در بازی امروز جایگزینی برای مصدومان نداشتیم و در نیمکت هم بازیکن نداشتیم. فوتبال همین است یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم اما از بازیکنان تشکر می‌کنم.

روانخواه افزود: در پست دفاع آخر مشکل داشتیم با اینکه آهی مصدوم بود مجبور شدیم او را در ترکیب بگذاریم. تیم ما مشکلات خاص خود را دارد اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما حتی نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. من به تیم خودم ایمان دارم و همه هم قسم شدیم در لیگ بمانیم.

وی درباره رفتار تماشاگران عنوان کرد: صادقانه بگویم انتظار این رفتار را نداشتم.بعد از اینکه ۵ هفته تیم باخته ما حتی یک بازیکن هم اضافه نکردیم. احساس می‌کنم میان هواداران کسانی هستند که هوادار واقعی سپیدرود نیستند. هواداران باید تیم را درک کنند.

سرمربی سپیدرود خاطرنشان کرد: تلاش ما این است تیم سقوط کرده نیم فصل اول را نگذاریم سقوط کند و بتوانیم آن را در لیگ نگه داریم. اتفاقاتی که می‌افتد احساس می‌کنم خط‌‌دهی هواداران جهت‌دهی شده است. بازیکنان نیز باید گوش خود را ببندند چرا که این وسط کسی جز سپیدرود ضرر نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جهت‌دهی از سوی مربی سابق تیم است، جوابی نداد.

مدیر رسانه‌ای این تیم اعلام کرد فقط درباره این بازی سوال کنید که خبرنگاران سوال نکردند و روانخواه نشست را با ناراحتی ترک کرد.

Share