لاهوتی از مصوبات امروز خبر داد:

راه حل جالب کمیسیون تلفیق برای جلوگیری از چندشغله شدن افراد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند تا با هدف جلوگیری از دو شغله و چند شغله بودن افراد برای هر فرد کارت اشتغال صادر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ گفت: اعضای کمیسیون مصوب کردند که تمامی بیمارستان‌هایی که از بودجه شهرداری، نیروهای مسلح و… استفاده می‌کنند با تعرفه دولتی، خدمات درمانی به همه هموطنان ارائه کنند.

وی افزود: همچنین در این جلسه مصوب شد تا از محل کمک‌های فنی اعتباری و کمک‌های بلاعوض، یارانه سود و مشوق‌‌های بخش کشاورزی از این محل توسط دولت پرداخت شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ اظهار داشت: همچنین مصوب شد تا تولیدکنندگانی که تا سال ۹۷ بدهی‌ خودشان را تسویه کنند جرایم بانکی آنها بخشیده خواهد شد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مصوب شد تا برای هر فرد شاغل کارت اشتغال صادر شود تا از این طریق جلوی دو شغله و چند شغله شدن افراد گرفته شود و هر فردی یک شغل داشته باشد.

وی در پایان گفت: جلسه کمیسیون امشب در نوبت سوم نیز ادامه خواهد داشت و تا پایان بررسی تبصره‌ها جلسه کمیسیون ادامه می یابد.

Share