توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

راهپیمایی اعتراضی در محکومیت اغتشاشات اخیر در گیلان برگزار می‌شود

– رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تظاهرات سراسری به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف کشور در روز یکشنبه ۱۷ دی ماه در سراسر استان گیلان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات محکومیت توطئه‌های سران استکبار و هنجارشکنی برخی عناصر فریب‌ خورده در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری در این نشست با اشاره به برخی تحرکات ناهنجار و شعارهای ساختارشکنانه در روزهای اخیر، اظهار کرد: به همین منظور و در راستای محکومیت این حرکت تظاهرات و راهپیمایی های اعتراضی به این حرکات در سراسر استان گیلان برگزار شده و می شود.

وی به برگزاری راهپیمایی سراسری در استان گیلان در هفته آینده اشاره کرد و گفت: این مراسم روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه در سراسر استان برگزار می شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد : این راهپیمایی اعتراضی در شهر رشت مرکز استان نیز راس ساعت ۹ صبح از مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی (رحمت الله علیه)، میدان شهدای ذهاب، مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی (رحمت الله علیه)، میدان شهدای ذهاب و مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب برگزار می شود.

وی با محکومیت تعرض به مقدسات و تخریب بیت‌المال و ایجاد ناامنی همراه با شعارهای هنجارشکنانه و بی‌حرمتی به خون پاک شهدا، یادآورشد: مردم برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از خون پاک شهدا تا آخرین نفس و تا آخرین قدم ایستاده اند.

 حجت الاسلام اشجری همچنین با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم گیلان در سال ۸۸ و در وقایع اخیر، اظهار کرد: آگاهی، هوشیاری، بصیرت و حضور پررنگ مردم در صحنه، پاد زهر فتنه‌ها است.

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردمی در قالب نقد منصفانه و اجتماعات قانونی مفید است، گفت: عده‌ای با تجمعات هنجارشکنانه روزهای اخیر موجبات خوشحالی دشمنان نظام  را فراهم آورده‌اند.

اشجری با اشاره به اینکه اغتشاش گران با هدایت استکبار جهانی اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، تأکید کرد: مدیران و مسئولان نباید تنها نظاره‌گر اتفاقات اخیر باشند باید به مطالبات مردم پاسخ منطقی دهند.

Share