با پیگیری و حضور نماینده رشت

دیدار مالک سپیدرود با وزیر ارتباطات به منظور حمایت از طرح‌های اقتصادی و فنی باشگاه

در ادامه رایزنی های گسترده مالک جوان باشگاه سپیدرود رشت، در سطح وزرا به منظور جلب حمایت از برنامه های فنی و طرح های اقتصادی در راستای حمایت کامل از باشگاه سپیدرود، عصر چهارشنبه ۲۰ دی ماه دیدار با دکتر محمد جواد آذری جهرمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ادامه رایزنی های گسترده دکتر جواد تن زاده، مالک جوان باشگاه سپیدرود رشت، در سطح وزرا به منظور جلب حمایت از برنامه های فنی و طرح های اقتصادی در راستای حمایت کامل از باشگاه سپیدرود، عصر چهارشنبه ۲۰ دی ماه دیدار با دکتر محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

جلسه مالک جدید باشگاه سپیدرود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده از سوی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و با محوریت جلب حمایت وزیر از برنامه ها و طرح های اقتصادی دکتر تن زاده جهت حمایت از باشگاه سپیدرود برگزار شد.

ارتباط با وزرا و مدیران کل در سطح کلان از جمله راهکارهای مدیریتی مالک جوان باشگاه سپیدرود است که به منظور شناسایی نقش و جایگاه این تیم ارزشمند و نیز به منظور جلب حمایت آنها از طرح های اقتصادی و برنامه های کلان خود به عنوان راهکار مدیریتی این مالک جوان باشگاه سپیدرود تدوین شده است که در این بین همراهی، برنامه ریزی و حمایت نماینده رشت تاثیر بسزایی در برگزاری جلسات، تحقق اهداف و پیشبرد امور خواهد داشت.

در این نشست پس از ارائه برنامه ها از سوی مالک سپیدرود، آذری جهرمی ضمن اعلام حمایت از برنامه های دکتر تن زاده و باشگاه سپیدرود، پیشنهادات و راهکارهایی در خصوص سرمایه گذاری اپراتور همراه اول و همچنین پست بانک در طرح های اقتصادی و برنامه های مدیریتی باشگاه سپیدرود را مطرح کرد.

وزیر ارتباطات این سرمایه گذاری ها را در قالب طرح های توجیهی فنی و اقتصادی و ورزشی مالک باشگاه و در جهت حمایت از باشگاه ریشه دار و مردمی سپیدرود دانست.

آذری جهرمی با تشویق مالک جوان باشگاه سپیدرود به دلیل سرمایه گذاری در ورزش و در باشگاه پرهوادار سپیدرود، دستورات لازم را جهت تسریع امور صادر کرد.

Share