با همراهی جعفرزاده نماینده رشت صورت گرفت

دیدار مالک باشگاه سپیدرود رشت با وزیر ورزش و جوانان

سلطانی فر گفت: سپیدورد تنها نماینده فوتبال شمال کشور در لیگ برتر می باشد که در پایان مسابقات این فصل باید با حمایت همه جانبه رتبه آبرومندی در جدول مسابقات بدست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در اولین دیدار رسمی مالک جدید باشگاه سپیدرود با وزیر ورزش و جوانان که با برنامه ریزی و هماهنگی غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه، انجام شد وی اعلام نمود که سپیدرود از تیم های ارزشمند فوتبال ایران است که باید حمایت شود.

جواد تن زاده، مالک جدید باشگاه سپیدرود به منظور ارائه برنامه ها، اهداف و راهبردهای برون رفت از بحران باشگاه سپیدرود رشت در دفتر کار دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان حضور یافت و در مورد مسایل و مشکلات موجود این باشگاه گفتگو کردند.

مالک باشگاه سپیدرود رشت در این نشست ضمن تشریح ساختار سازمانی جدید این باشگاه با اولویت انضباط مالی و حقوقی اظهار داشت: شرح وظایف محوله به کادر فنی، عوامل اجرایی و ستادی باشگاه سپیدرود در برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت مورد تفکیک قرار گرفته و به زودی نظم سرلوحه کارهای این باشگاه قرار خواهد گرفت.

تن زاده یادآور شد: خوشبختانه تغییر و تحول در باشگاه سپیدرود مورد حمایت مردم، مسئولین و نمایندگان گیلان قرار گرفته و همه پشت سر تیم و حامی ما هستند و امیدواریم در ادامه لیگ برتر با کسب نتایج مورد نظر، رضایت هواداران و مردم رشت را فراهم آوریم.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست با اعلام حمایت از باشگاه سپیدورد گفت: سپیدرود تیم ارزشمندی است که امیدوارم با مدیریت جدید به موفقیت های خوبی دست یابد.

سلطانی فر افزود: سپیدورد تنها نماینده فوتبال شمال کشور در لیگ برتر است که در پایان مسابقات این فصل باید با حمایت همه جانبه رتبه آبرومندی در جدول مسابقات بدست آورد.

جعفرزاده نماینده مردم رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: سرمایه گذاری آقای تن زاده در باشگاه سپیدرود رشت ستودنی است و همه باید با حمایت از ایشان برای موفقیت فوتبال گیلان و تیم فوتبال سپیدرود رشت تلاش کنیم.

Share