سرپرست فرمانداری شهرستان رشت

دولت یازدهم و دوازدهم مظلوم هستند | با شعار دادن کار پیش نمی‌رود

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اینکه از حضور اداره کل بازرسی در کنار مجموعه فرمانداری خوشحال خواهیم بود گفت: از شفافیت هراسی ندارم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان اینکه باید به دنبال اشتغال زایی مفید در شهرستان رشت باشیم گفت: حمایت از مشاغل خرد و خانگی و اجرای طرحهای کارا و تکاپو از جمله برنامه‌هایی هستند که می‌توانیم در راستای افزایش اشتغال در شهرستان رشت بکار بگیریم.

سیدمحمد احمدی با تاکیر بر اینکه به دنبال اجرای کارهای زیرساختی مناسب و منطقی هستیم تا بتوانیم سیمای شهرستان به ویژه روستاها را تغییر کند، یادآور شد: جلسات هماهنگی و هفتگی در حوزه اشتغال خواهیم داشت و مدیران و روسای شهرستانها باید در این جلسات حضور یابند تا از مصوبات آن آگاهی کامل داشته باشند.

وی حضور بانکها در این جلسات را ضروری اعلام کرد و گفت: بانکهای عامل باید همکاری‌های لازم را داشته باشند و به افرادی که استحقاق دریافت تسهیلات را دارند شناسایی شوند تا مورد حمایت قرار بگیرند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه ارباب رجوع نباید برای حل مشکلاتش به سمت فرمانداری بیاید اذعان کرد: مشکلات هر بخشی باید در بخشداری‌ها برطرف شود زیرا بیشتر متقاضیان در زمینه ایجاد کار در بخشها هستند.

احمدی با بیان اینکه کمیته فنی شهرستان می‌تواند در فرمانداری تشکیل شود، گفت: کمیته‌های فنی خوراک از جمله کمیته‌های اصلی هستند.

وی با بیان اینکه ما در زمینه اشتغال باید وقت بگذاریم، گفت: از ایراد گرفتن به همدیگر پرهیز کنیم و به صورت کارشناسانه با نقدها برخود نماییم. مردم چشم امیدشان به مسئولان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه مردم گیلان و شهرستان رشت همیشه پشت نظام و انقلاب بوده‌اند و در همه زمینه‌ها همیشه در صحنه حضور داشتند، تصریح کرد: باید چنین مردمی را ارج نهیم و تمام سعی خود را برای خدمت رساندن به آنان بکار گیریم.

وی با بیان اینکه برای همکاری باید از افراد شایسته استفاده کنیم، گفت: بنده زمانی که در لاهیجان حضور داشتم سعی کردم که خط مشی‌های سیاسی را در کار از بین ببرم و کسانی که می‌توانستند برای توسعه شهر و خواسته‌های مردم کمک کنند استفاده کنم.

احمدی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم دولت مظلومی است، گفت: علت این مظلومیت شفاف بودنش است وهیچ چیز را از مردم پنهان نمی‌کند و نسلهای بعدی متوجه خواهند شد که این دولت چگونه توانسته است تورم را در کشور متوقف کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اینکه از حضور اداره کل بازرسی در کنار مجموعه فرمانداری خوشحال خواهیم بود گفت: از شفافیت هراسی ندارم. بنده اعتقاد دارم اگر بستر مناسبی وجود داشت جلسات را دربین مردم برگزار می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها باید بر اساس عقلانیت و خلاقیت باشد، اظهار کرد: با شعار دادن کار پیش نمی‌رود و آنچه که در دولت در مسیر حمایت از اشتغال روستایی و شهرها در حال رخ دادن است نشان از آن دارد که همه اینها یک مسیر درستی را انتخاب کردند.

احمدی با بیان اینکه قطار توسعه در حرکت است، افزود: قطعا سنگهایی برای این قطار پرتاب خواهد شد اما همه ما به برکت خون شهدا و حمایت‌های رهبری و تعهدی که به انقلاب و جوانان کشورمان دادیم از حرکت نخواهیم ایستاد و برای اشتغالزایی همه تلاش خودمان را خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه بخشداران و روسای شهرستاتها در مورد چگونه روند اشتغال زایی باهم بحث و گفتگو کردند.

Share