حجت‌الاسلام شفیعی در کلاچای رودسر

دلیل مخالفت با هاشمی صداقت او در گفتار بود|خدمات او هیچگاه از اذهان ملت پاک نخواهد شد

شفیعی، دلایل مخالفت دشمنان هاشمی را در صداقت ایشان در گفتار عنوان و تصریح کرد: به همین علت او را بر نتابیدند و مشکلات فراوانی در این زمینه برای او ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت گیلان از مرحوم هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از استوانه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر که نقش تاثیرگذاری در شکل گیری اصل و اساس انقلاب اسلامی داشتند و خدمات او هیچگاه از اذهان ملت انقلابی ایران پاک نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی شامگاه سه شنبه در آیین نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری در مسجد جامع شهر کلاچای شهرستان رودسر از او به عنوان شخصیت بزرگ دنیای اسلام یاد کرد که همه به وجود ایشان افتخار می کنند.

به گفته وی، تفکر، اندیشه، تصمیم گیری، علم و شجاعت او و در یک کلام تمام کمالات و فضیلت ها در او جاری بود.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت گیلان با برشمردن ملاک فضیلت یک انسان بر انسان های دیگر مهم ترین آنها را در برخورداری از تزکیه نفس و علم دانست و اظهار کرد: این خصوصیات ارزشمند کاملا در وجود مرحوم هاشمی محرز و نمایان بود و این او را از دیگر خصوصیات متمایز و برجسته می‌سازد.

شفیعی، دلایل مخالفت دشمنان هاشمی را در صداقت ایشان در گفتار عنوان و تصریح کرد: به همین علت او را بر نتابیدند و مشکلات فراوانی در این زمینه برای او ایجاد کردند.

وی با اشاره به تحمل و صبوری این همه مشکلات و اهانت‌ها به آقای هاشمی افزود: ایشان از آنجایی که در حقیقت بوجود آورنده انقلاب بود و نمی‌خواست به انقلاب و نظام آسیبی وارد شود و دشمن از این موقعیت سوءاستفاده نکند این همه توهین ها و مشکلات را تحمل کرد تا به نظام خدشه ای وارد نشود.

شفیعی با اشاره به دشمنی آمریکا و صهیونیسم بین الملل علیه نظام جمهوری اسلامی حفظ وحدت و هوشیاری را در این برهه حساس مورد تاکید قرار داد.

در مراسم بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش کلاچای، سرپرست فرمانداری رودسر، ائمه جمعه، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

Share