سرپرست فرمانداری رودسر:

در حوزه اجتماعی آسیب پذیر هستیم | لزوم مهارت آموزی و اشتغال زندانیان

علی وارسته در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره بر ضرورت ایجاد ساز و کار مناسب برای مهارت آموزی و اشتغال معتادان و زندانیان آن را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی وارسته در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودسر با اشاره بر ضرورت ایجاد ساز و کار مناسب برای مهارت آموزی و اشتغال معتادان و زندانیان گفت: مبحث مهارت آموزی و اشتغال معتادان باید مورد توجه جدی همه دستگاها قرار گیرد تا با خروج آنان از زندان این دغدغه ها بر طرف شود.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره با اینکه با خروج معتادان از زندان تازه مشکلات آنها شروع و همواره در معرض آسیب‌های اجتماعی خواهند بود افزود: معتقدم تنها راه برون رفت از این وضعیت این است که مورد حمایت قرار گرفته و برای اشتغال و اعطای تسهیلات آنها فکر اساسی کنیم در غیر این صورت مجددا در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار خواهند گرفت.

وی به یکی از مباحث مهم و جدی در مبارزه همه جانبه با مواد مخدر، آگاهی بخشی از مضرات آن اشاره و اظهار کرد: در این راستا دستگاه‌های مهمی همچون آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و رسانه‌ها رسالت بزرگی بر دوش دارند که باید به آن به طور جد بپردازند.

وارسته ادامه داد: برغم همه فشارها و آسیب‌هایی که امروز متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران است متاسفانه در حوزه اجتماعی آسیب پذیر هستیم که باید اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره بر ضرورت توجه بیشتر به کشفیات، ابراز امیدواری کرد بتوانیم شرایطی ایجاد شود تا شاهد کاهش معتادان در جامعه باشیم.

Share