با اسناد منازل و املاک شهرها و روستاهای وقفی میتوان وام بانکی گرفت

خبر خوش نماینده مردم رشت برای مردم لشت نشاء و سایر شهرها

جعفزاده گفت: اسناد رسمی منازل مسکونی و املاک اداری و تجاری در شهرها و روستاهایی که وقف می باشند و زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هستند همانند سندهای معمولی مورد پذیرش بانکها و موسسات و شرکتها جهت اعطای تسهیلات و به عنوان ضمانت بانکی و ضمانت محاکم دادگستری مورد قبول واقع می‌شوند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با مصوبه امروز روند توسعه آن دسته از روستاها و شهرهایی که دارای املاک وقفی هستند افزایش می باید.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ با اشاره به وقفی بودن زمینها در روستاها و برخی شهرهای گیلان و کشور به مصوبه امروز نمایندگان اشاره کرد و گفت: طبق تبصره امروز اسناد رسمی منازل مسکونی و املاک اداری و تجاری در شهرها و روستاهایی که وقف می باشند و زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هستند همانند سندهای معمولی مورد پذیرش بانکها و موسسات و شرکتها جهت اعطای تسهیلات و به عنوان ضمانت بانکی و ضمانت محاکم دادگستری مورد قبول واقع می‌شوند.
وی این مصوبه را سبب توسعه این دسته از شهرها و روستاها دانست و گفت: باتوجه به وقفی بودن زمینهای بخش لشت نشاء شهرستان رشت این اقدام مطمئنا توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت.

Share