فوتبال جهان؛

خانه تکانی پرس در رئال | مثلث جدیدی جایگزین bbc می‌شود

رئال مادرید در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارد و قصد دارد و مدیرعامل این تیم فلورنتینو پرس قصد دارد تا تغییراتی را در این تیم ایجاد کند تا بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در این روزها شرایط مطلوبی ندارد و مدیرعامل این تیم فلورنتینو پرس قصد دارد تا تغییراتی را در این تیم ایجاد کند.

رئالی ها که فصل پیش یکی از بهترین خط حمله های جهان را در اختیار داشتند امسال برخلاف سال گذشته به هیچ وجه خوب گلزنی نکرده اند و همین امر آن ها را تحت فشار زیادی قرارداده است. در خط حمله کهکشانی ها ستاره هایی بازی می کنند که هر تیم آرزو دارد حتی یکی از آن ها را داشته باشد. خط حمله رئال سه عضو دارد که هر کدام دارای اسم و رسمی برای خود در دنیا هستند. مثلث bbc که متشکل از بیل، بنزما و رونالدو است این فصل در مجموع با هم دیگر نتوانسته اند ۲۰ گل به ثمر برسانند و این اصلا آمار خوبی برای این سه ستاره دنیای فوتبال نیست.

اما پرس مدیرعامل این تیم می خواهد دست به تغییرات اساسی در این تیم بزند و دوباره تیمش را کهکشانی کند.پرز به سه ستاره خط حمله تیمش تا پایان فصل فرصت داده است تا هرکاری می توانند برای بقای خودشان انجام دهند در غیر این صورت هر سه آن ها به فروش خواهند رسید. پرز در حال حاضر از هیچکدام بازیکنان خط حمله تیمش راضی نیست و حتی به راحتی روز گذشته اعلام کرد که رونالدو اگر پیشنهاد داشت می تواند برود. با توجه به سن و سال بالای مثلث bbc این انتظار می رود که در فصل آینده شاهد مثلث کاملا متفاوتی نسبت به سالهای گذشته در رئال مادرید باشیم.

رئال مادرید قصد دارد برای فصل آینده سه ستاره را به تریکب خود اضافه کند که اگر این اتفاق رخ دهد رئال مادرید دوباره کهکشانی خواهد شد و غیر قابل توقف. نیمار،هازارد و لواندوفسکی ستاره تیم های پاریسن ژرمن،چلسی و بایرن مونیخ به گزارش رونامه های اسپانیایی برای فصل بعد مثلث خط حمله رئالی ها خواهند بود و با توجه به شرایط پیش آمده در این تیم، این انتقالات خیلی هم در از انتظار نیست.

Share