سرپرست فرمانداری شهرستان رشت

حق مردم است که خواسته‌های خود را بیان کنند | نباید با تبصره‌ها و قوانین مردم را نا امید کنیم

احمدی با اشاره به اینکه برخی از اعتراضات منطقی مردم به‌دلیل عدم تکریم ارباب‌رجوع از سوی مدیران جامعه است تصریح کرد: در بسیاری از نقاط دنیا اعتراضات انجام میشود و این حق مردم است که خواسته های خود را بیان نمایند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمحمد احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان اینکه بانکها امسال همکاری بسیار خوبی داشتند، اظهار کرد: در سال ۹۶ عزم بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و ایجاد اشغال در شهرستان بسیار جدی بود.

احمدی از برگزاری جلسات کارگروه اشتغال به صورت یک بار در هفته خبر داد و گفت: در حوزه اشتغال باید ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در صطح شهرستان رشت پرداخت شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت اشتغال را دغدغه اول جامعه عنوان کرد و افزود: برای حل مشکل اشتغال می‌بایست عملیاتی کار کنیم و طی یکسال جواب بگیریم.

وی با بیان اینکه تمام مدیران شهرستان رشت از هفته آینده باید برنامه‌های پنج ساله خود را ارایه دهند تصریح کرد: بر اساس این برنامه‌ها حقوق شهرستان را در شورای اداری استان پیگیر خواهیم بود.

احمدی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲۲ درصد از سهمیه نمایندگان استان متعلق به شهرستان رشت است که باید از این ظرفیت برای توسعه شهرستان بهره ببریم.

وی با اشاره به عقب ماندگی رشت در شاخص‌ها اظهار کرد: متاسفانه در برخی از شاخص‌ها اصلا وضعیت خوبی نداریم و از خیلی از شهرستانهای استان عقب‌تر هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت یادآور شد: مدیران باید برای انجام کارهای خود تفکر جهادی داشته باشند و از حالت کارتابلی بیرون بیایند و کار عملیاتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف شهرستان رشت در حوزه اشتغال خرد و خانگی کمتر از ۴۰ درصد است، تصریح کرد: شهرستان رشت در طرح تکاپو باید بیش از ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات جذب کند.

احمدی با بیان اینکه از بنگاههای زودبازده خاطرات خوبی نداریم، افزود: هزار میلیارد تسهیلات پرداخت شد اما نتیجه خوبی نتوانستیم بگیریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه همه مدیران باید کارگروه اشتغال را جدی بگیرند گفت: تمام جلسات که با حضور فرماندار برگزار می‌شود بنابراین باید خود روسا در جلسات شرکت کنند.

احمدی افزود: همچنین واحدهای صنعتی که در محدوده شهرستان قرار دارند باید با بخشدارهای آن بخش هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه رشت در تسهیلات آزاد دریافتی نداشته است، گفت: به جز رشت به ۱۵ شهرستان مبلغ بالغ بر ۹۰۰ میلیارد در حوزه های کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، گردشگری و بخشی هم آزاد گذاشتند که مربوط به اصناف است.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: با سعه صدر پاسخگوی مردم باشیم و بنده هیچگونه بی احترامی را به مردم از سوی مدیران نمی‌پسندم.

احمدی با اشاره به اینکه برخی از اعتراضات منطقی مردم به‌دلیل عدم تکریم ارباب‌رجوع از سوی مدیران جامعه است تصریح کرد: مردم ما مستحق بهترین خدمات هستند و مدیران باید به‌طور ویژه پاسخگوی آنها باشند. در بسیاری از نقاط دنیا اعتراضات انجام میشود و این حق مردم است که خواسته های خود را بیان نمایند.

وی با بیان اینکه نباید با تبصره‌ها و قوانین مردم را نا امید کنیم، گفت: بسیاری از مردم که به ما مراجعه می‎کنند از موانع قانونی آگاهی درستی ندارند و این از وظایف مدیران است که با خوش رفتاری نسبت به موضوع عمل کنند.

Share