بیماری روانی مادری که دو فرزندش را آپارتمان به بیرون پرت کرد

جزئیات فاجعه دوشنبه سیاه رضوانشهر از زبان فرماندار

فرماندار رضوانشهر جزئیات بیشتری از فاجعه امروز خودکشی یک زن رضوانشهری و اقدام به قتل دو فرزندش را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عسگر حسنی‌پور در رضوانشهر با اشاره به اینکه صبح امروز زنی ۴۰ ساله دو فرزند ۱۰ ساله و ۵ ماهه خود را از پنجره منزل مسکونی به بیرون پرت کرده و سپس اقدام به خودکشی کرده است اظهار داشت: مادر و فرزند ۵ ماهه در این حادثه در دم جان‌ باختند.

فرماندار رضوانشهر با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و با بیان اینکه خوشبختانه کودک ۱۰ ساله در این سقوط با سقف خودرو پارک شده در پایین ساختمان برخورد کرده است افزود: این کودک دچار شکستگی دست و پا شده و به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان رضوانشهر با تاکید بر اینکه برخورد دختر ۱۰ ساله با سقف خودرو مذکور مانع از جان باختن او شده است خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت جسمی این کودک مطلوب اعلام شده و طبق نظر پزشکان فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی اختلالات روانی مادر را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و با بیان اینکه طبق شواهد و بررسی‌های انجام شده این زن از بیماری روانی رنج می‌برد تاکید کرد: طبق بررسی‌ و تحقیقات از بستگان نزدیک این زن وجود بیماری روانی در این مادر تایید شده است.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه طبق بررسی‌ها این زن ۴۰ ساله در بیمارستان انزلی شاغل بوده و سابقه بروز رفتارهای پرخطر از وی گزارش شده است خاطرنشان کرد: طبق گزارشات اولیه همسر این زن اعتیاد داشته و کانون این خانواده با مشکلات گسترده‌ای روبه‌رو بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی عمده‌ترین علت بروز این گونه حوادث تلخ در جامعه است تصریح کرد: امید است با آموزش، فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از بروز حوادث تلخ این‌چنینی در جامعه جلوگیری کنیم.

Share