دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان:

تقریباً همه‌ مدیران انقلابی را حذف کرده‌اند | در جنگل‌های سراوان خیانت می‌شود

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان باید پاسخ کم‌کاری‌های خود را بدهند افزود: مسئله وضعیت معیشتی و اقتصادی مطالبه بچه‌های انقلابی است و باید دولت نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، نظرعلی علیزاده در جمع مردم رشت بابیان اینکه فتنه‌گرها هیچ‌گاه از عملکرد خود پشیمان نشدند، اظهار کرد: فتنه‌گران با توهین در عاشورای ۸۸ نشان داد دین ندارد، فتنه در ۹ دی ۸۸ متوقف شد، اما تمام نشد.

وی بابیان اینکه در فتنه ۸۸ آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس نقش اصلی را داشتند، گفت: فتنه گران فکر می‌کردند با حمایت بیگانگان می‌توانند کار نظام را تمام کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اذعان به اینکه در ایام‌ فتنه ۸۸ فتنه‌گرها در رشت برنامه‌ریزی داشتند بیان کرد: متأسفانه حتی افرادی به رژیم صهیونیستی رفتند و در آنجا آموزش دیدند و در جریان ترور دانشمندان هسته‌ای نقش داشتند.

علیزاده با اشاره به اینکه خاکستر کنار رود فتنه‌ای به داغی فتنه ۸۸ وجود دارد افزود: عوامل دخیل در فتنه ۸۸، اکنون در استان مسئولیت گرفته‌اند، اگر امروز فتنه‌ای مانند سال ۸۸ تکرار شود، این افراد علیه نظام قرار می‌گیرند.

وی بابیان اینکه عناصر فتنه ۸۸ مسبب مشکلات اخیر هستند، گفت: برخی مسئولان کنونی استان هنوز از سران فتنه حمایت می‌کنند و از نصب بنر مراسم‌ روز ۸ دی در مهدیه رشت عصبانی شدند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان دولتی گیلان در تجمع مردمی ۹ دی حضور نداشتند و این تعجب‌برانگیز است، باید مسئولان بگویند با مردم انقلابی هستند یا فتنه‌گرها!

علیزاده بابیان اینکه جریان فتنه در پی انحراف افکار عمومی می‌باشد، گفت: مدیران فتنه این روزها در پست‌های مدیریتی کشور و استان نشسته‌اند و اغتشاشات را مدیریت می‌کنند.

وی بیان کرد: افرادی که دستگیر شدند ناآگاه هستند، برخی آلوده به فساد هستند و در تلفن همراه آن‌ها فیلم‌های مستهجن پیداشده است.

این فعال سیاسی بابیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، فتنه مملکت را تا لبه پرتگاه برده بود، گفت: فتنه گران مشغول عملیات روانی هستند، خیانت فتنه اخیر پیچیده‌تر و هوشمندانه‌تر از فتنه ۸۸ است.

علیزاده بابیان اینکه مردم در انتخابات شرکت می‌کنند، اما از مسئولان گله‌دارند، تصریح کرد: از حقوق شهروندی حرف می‌زنند، اما با کفش می‌روند در زندگی مردم زلزله‌زده و درون خودرو با آن‌ها حرف می‌زنند.

وی بیان کرد: دولت توجهی به اقتصاد مقاومتی ندارد و در اقتصاد فکرش به برجام بود که آن‌هم ناکام ماند، پولی از برجام به ایران نرسید، غیرازاینکه اطلاعات سپاه جاسوس‌ها را گرفت و غربی‌ها در عوض عواملشان پولی دادند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان افزود: حقوق‌های نجومی سبب بی‌اعتمادی برخی از مردم به مسئولان شد، در انتخابات نیز با دروغ و‌ تهمت رأی آوردند.

علیزاده بابیان اینکه معیشت، درمان، اشتغال، ازدواج، تحصیلات و مسکن از مشکلات مردم مستضعف ما می‌باشد، گفت: شعارهایی که در این روزها در رشت و‌ دیگر شهرها علیه حضور ایران در سوریه سر دادند، هدفمند و‌ با برنامه بود و ربطی به مشکلات اقتصادی ما نداشت.

وی بابیان اینکه تقریباً همه‌ مدیران انقلابی را حذف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی مدیران استان آلوده به فسادند و‌ دستگیری‌های اخیر برخی مسئولان نشانه آن است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دولت در حوزه خدمات، رفاه و اقتصاد حرفی برای گفتن ندارد گفت: استاندار جدید برنامه عملی ندارد.

علیزاده بابیان اینکه بی‌کفایتی دولت در عرصه اقتصاد را می‌خواهند گردن نظام بگذارند، گفت: برخی در پی آن هستند با ایجاد وضعیت بد اقتصادی مردم را ناراضی کنند و بریزند در خیابان و بعد بگویند راه‌حل؛ مذاکره با آمریکا و‌ برجام ۲ است.

وی بابیان اینکه نمی‌خواهند مشکلات مردم را حل کنند، تصریح کرد: در گیلان مشکل مدیریتی جدی داریم و برنامه‌ای ندارند، امروز در موضوع زباله در جنگل‌های سراوان خیانت می‌شود و آب‌های زیرزمینی را آلوده می‌کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان بابیان اینکه مسئولان باید پاسخگو‌ به عملکردشان باشند، افزود: کار به‌جایی رسیده که رئیس‌جمهور اپوزیسیون نظام شده است، انگار حالش خوب نیست، ناکارآمدی خود را با جنجال‌های مثل کنسرت می‌پوشانند، اگر نمی‌توانند باید بروند، چند جاسوس در دولت ما نشسته و به‌نظام ضربه می‌زنند.

علیزاده بابیان اینکه اگر نظام در فتنه ۸۸ عقب‌نشینی می‌کرد، امنیت ایران زیر سؤال می‌رفت و حتی خطر اشغال خارجی بود، گفت: جرم سران فتنه بسیار زیاد و‌ سنگین است، فتنه‌گرها در سال ۸۸ پیش از انتخابات برنامه‌ریزی داشتند، برای فشار به‌نظام مردم را به خیابان آوردند، اما رهبری در برابرشان سخت ایستادند و عقب ننشستند.

وی افزود: فتنه‌گرها تلاش دارند نظام را ناکارآمد نشان دهند و اصل نظام را هدف گرفته‌اند و آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین از این تحرکات حمایت می‌کنند، فکر می‌کنند می‌توانند به‌نظام ضربه بزنند اما در خیال خام هستند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان باید پاسخ کم‌کاری‌های خود را بدهند افزود: مسئله وضعیت معیشتی و اقتصادی مطالبه بچه‌های انقلابی است و باید دولت نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد.

Share