بنیادی خبر داد:

بررسی موضوع رژیم حقوقی دریای خزر در فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس

سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست عمومی فراکسیون متبوعش برای بررسی موضوع رژیم حقوقی دریای خزر و مشکل موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، بهروز بنیادی در گفتگویی گفت: نشست عمومی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی برای بررسی موضوع رژیم حقوقی دریای خزر و مشکل موسسات مالی و اعتباری برگزار شد.
سخنگوی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست انتخاب بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی توسط ترامپ محکوم و بر ادامه مقاومت و حمایت از انتفاضه سوم فلسطین تاکید شد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به عدم تعیین تکلیف بسیاری از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری و اهمیت حل سریعتر  این مسئله برای حفظ انسجام ملی، مقرر شد نشست عمومی هرچه سریعتر با حضور اعضا فراکسیون با وزیر اقتصاد و دارایی برگزار گردد.
بنیادی ادامه داد: موضوع رژیم حقوقی دریای خزر نیز در جلسه فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد دیداری با وزرای خارجه و دفاع انجام شود تا نمایندگان در جزئیات  بیشتر توافقات احتمالی قرار گیرند و از طرفی سهم ایران از این دریا مشخص شود و در ابعاد امنیتی نیز این مباحث حلاجی گردد.
بنیادی یادآور شد: تحرکات جنگ طلبانه مثلث عربستان امارات و رژیم صهیونیستی نیز بررسی  و از همه دست اندرکاران سیاست خارجی کشور  بابت موضع گیریهای دقیق و حساب شده توام با هوشمندی تشکر شد.

 

Share