نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان:

برخی مسئولان در سال ۸۸ فرعون زمانه شدند|می‌خواستند ستاد شهدای حزب سبز ایجاد کنند

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان با بیان اینکه برخی مسئولان در سال ۸۸ فرعون زمانه شده بودند گفت: رهبر در زمان فتنه وارد ماجرا شد اما از سوی خواص تنها ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل پوررضا ظهر امروز در مسجد باقرالعلوم دانشگاه گیلان با گرامیداشت حماسه ملی ۹ دی اظهار کرد: مردم با آگاهی در ۹ دی‌ماه جلوی آشوب و فتنه‌های دیگر را گرفتند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسکری گفت: سزاوارترین انسان‌ها برای اینکه محبت خود را برایش خرج کنیم کسی است که مردم به او امید دارند.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) بیان کرد: مردم باید به خیر مسلمانی که مسئول است امید داشته باشند، چنین فردی باید بر امیال نفسانی خود افسار ببندد.

پوررضا با اشاره به اهمیت روز ۹ دی تصریح کرد: از گذشته اگر دشمن می‌خواست ملتی را تصرف کند به سراغ جنگ سخت می‌رفت و جنگ خشن را در پیش می‌گرفت، اما رفته‌رفته این روش به دلیل هزینه زیاد با جنگ نرم و نیمه سخت جایگزین شد.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان جنگ نیمه سخت را ترور ۱۷ هزار نفر از هم‌وطنان در زمان انقلاب دانست و افزود: شهید بهشتی، شهید رجایی و مسئولین پاکدست زیادی برای بقای این نظام ترور شدند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از کتاب “سایه عقاب‌ها” گفت: در سال ۸۴ عده‌ای در ایران صحبت‌هایی می‌کردند که به سود ایالات‌متحده آمریکا بود.

پور رضا با تأکید بر اینکه دشمن در جنگ نرم بر انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرد خاطرنشان کرد: مک‌کین در این کتاب اعلام کرد که در بسیاری از کشورها این جنگ نرم را پیاده کرده است و در ایران تیز با انقلاب سبز در قالب انتخاب آشوب ایجاد خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان جنگ نرم را مستلزم ایجاد نفوذ در کشورها دانست و اظهار کرد: ۱۳ ماه قبل از انتخابات ۸۸ همایشی در آمریکا صورت می‌گیرد و انزجار خود را در خصوص انتخابات اعلام کردند.

وی با تأکید بر اینکه برای انتخاب دولت منتخب باید به صداقت وی توجه شود گفت: همه دولت‌ها در کشور ما تخلف از اجرای قانون داشتند و این نماد حقیقی دروغ‌گویی و عمل نکردن به وعده‌هاست.

پور رضا با تأکید بر مانور دشمنان در ایجاد فتنه ۸۸ تصریح کرد: آن‌ها برای ایجاد تشویش و آشوب بر دروغ‌گویی دولت اسبق، تقلب و ابطال انتخابات و مواردی ازاین‌دست کارکردند و کمیته صیانت از انتخابات را با نمایندگان آقایان کروبی، خاتمی و هاشمی تشکیل دادند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ما جناح چپ و راست نداریم، هر کس در راستای ارزش‌های انقلاب حرکت کند انقلابی است و هر کس با ارزش‌ها مخالفت و دشمنی کند در مقابل انقلاب قرار گرفته است.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان با تأکید بر اینکه آقایانی که در حصر بودند تا حدود یک سال بیانیه می‌دادند و با نظام و نتایج انتخابات مخالفت می‌کردند گفت: برخی از مسئولین در آن زمان در حقیقت فرعون زمان شدند.

وی با تأکید بر اینکه برخی خواص دچار توهم می‌شوند بیان کرد: اینکه خود را فراتر از دیگران و قانون بدانید خواص بودن نیست بلکه این‌ها منحرف هستند!

پور رضا با اشاره به تشکیل سازمان رأی توسط تاج‌زاده در زمان فتنه گفت: برخی می‌خواستند ستاد شهدای حزب سبز را در زمان فتنه ایجاد کنند که نشان از بی‌درایتی و صحنه‌سازی این افراد بود که فریب جنگ نرم دشمن را خوردند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان با واکاوی مرگ مشکوک ندا آقا سلطان بیان کرد: این مرگ‌ مشکوک توسط خود جنبش سبز رقم‌ خورد تا نظام اسلامی را ظالم جلوه دهند و خود را خدمتگزار مردم معرفی کنند، مگر می‌شود با فریب، دروغ و کلک زدن به مردم خدمت کرد؟!

وی دو چیز را مایه نجات ملت و نظام دانست و گفت: درایت رهبر معظم انقلاب که بسیاری از خواص نیز ایشان را تنها گذاشتند اما ایشان مدبرانه مدیریت حوادث را به دست گرفتند و دیگری بصیرت مردمی بود که به رهبر انقلاب اطمینان کردند و انحراف و فتنه را ۸ و ۹ دی تشخیص دادند.

Share