محمد مايلي‌كهن

باید در دانشگاه‌ها را گِل گرفت | وقتی رییس کمیته المپیک صالحی‌امیری می‌شود، باید فاتحه ورزش را خواند

گل‌دیلی نوشت: سرمربی سابق تیم‌ملی و باشگاه پرسپولیس از اتفاقی که برای کشتی سانچی افتاد ناراحت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم‌ملی و باشگاه پرسپولیس از اتفاقی که برای کشتی سانچی افتاد ناراحت است. با وی که این روزها دل و دماغ حرف زدن ندارد، درخصوص حضور صالحی‌امیری در ورزش، جدایی طارمی از پرسپولیس و همچنین شانس قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر همکلام شدیم.

از شرایط این روزهای فوتبال ایران خبر دارید؟
این روزها به دلیل اتفاقی که برای تفتکش سانچی و خدمه‌اش افتاد خیلی ناراحت هستم و زیاد حال و حوصله صحبت کردن ندارم. به نظر من در این مملکت باید تمام دانشکده‌ها را بست. وقتی رییس کمیته المپیک ما صالحی‌امیری می‌شود و همه برای آن قیام می‌کنند، باید فاتحه ورزش را خواند.

درخصوص حضور صالحی‌امیری در کمیته المپیک صحبت کنید.
مطمئن باشید چهار سال آینده در المپیک ما در همه رشته‌ها قهرمان خواهیم شد؛ وقتی همه قیام می‌کنند، یعنی اینکه ما قهرمان خواهیم شد! به نظر من باید در دانشگاه‌ها را گِل گرفت. دانشکده ورزش به چه کار ما می‌آید؟! وقتی منی که تربیت بدنی خوانده‌ام، بروم شهرداری؟ یا مثلا کسی که کشتیرانی خوانده، سر از تربیت‌بدنی درمی‌آورد، دنبال کدام دانشکده می‌گردیم. در مملکت ما همه چیز سر جای خودش است!

از شرایط پرسپولیس خبر دارید؟
فقط می‌دانم در بازی آخرشان مقابل سیاه‌جامگان موفق به کسب پیروزی شدند.

خیلی‌ها پرسپولیس را از پیش قهرمان می‌دانند.
شرایط پرسپولیس خوب است. آنها اختلاف زیادی با تیم‌های دیگر در جدول دارند و همین حاشیه امنیت است. به نظرم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم‌هاست.

مهدی طارمی هم از پرسپولیس جدا شد.
طارمی فوتبالیست بااستعدادی است. در فصول گذشته توانست گل‌های زیادی را برای پرسپولیس به ثمر برساند و آقای گل شود. احتمالا به صلاحش بوده که چنین تصمیمی را گرفته البته من فکر می‌کنم پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و مشکل زیادی از بابت عدم حضور طارمی به وجود نیاید.

این روزها کی‌روش در مرخصی به سر می‌برد. در این باره چه نظری دارید؟
ایشان در اکثر مواقع در مرخصی به سر می‌برند و کسی هم نیست که به او چیزی بگوید. تنها مربی‌ای که بیشتر از نصف سال را در مرخصی و تعطیلات است.

Share