رییس هیات فوتبال گیلان خبر داد:

بازی‌های ملوان از نیم فصل دوم پخش زنده خواهد شد

با درخواست رییس هیات فوتبال گیلان، مسوولین باشگاه ملوان و مساعدت مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان، از نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک دیدارهای ملوان بندر انزلی از شبکه باران بصورت زنده پخش می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی نشستی مشترک قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، حسن ظهیری مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان، مهران نصیری مدیرعامل باشگاه ملوان، علیرضا وهابی مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان، محمود رمضانی پور رییس هیات فوتبال انزلی و وحید شمسایی مسوول دفتر مدیرکل در مورد رفع موانع و مشکلات پیش روی پخش زنده دیدارهای ملوان به بحث و گفتگو پرداختند.

الماسخاله در ابتدا ضمن تشکر و قدرانی از حمایت های ظهیری مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان در زمینه پوشش تصویری و خبری رویدادهای ورزشی بویژه فوتبال گفت: همواره بر این باوریم که تلویزیون حاصل تلاش جامعه فوتبال را به خانه می برد تا ضمن پر کردن اوقات فراقت به توسعه فوتبال کمک شایانی کند.

وی افزود: با توجه به حساسیت های بوجود آمده و اوضاع نابسامان مالی باشگاه ملوان در این زمان حساس، بنده بعنوان رییس هیات فوتبال گیلان تعهد میدهم در صورت مساعدت درمورد پخش بازی های ملوان تمامی تلاش خود را برای تامین اعتبار برای پرداخت حق الزحمه عوامل صداوسیما بکار گیرم و رایزنی هایی نیز با فدراسیون و سایر مبادی ذیربط خواهم داشت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان ادامه داد: امیدواریم همچون فصل گذشته این بازی ها از شبکه استانی باران به روی آنتن برود و مردم فوتبال دوست گیلان از این ورزش جهان شمول استفاده های لازم را ببرند.

ظهیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن خوش آمدگویی به حضار ضمن ارایه مطالبی درباره عدم توانایی و مشکلات پیش روی شبکه باران برای پخش زنده اظهار داشت: مبالغی که دریافت میشود مبلغ قابل توجه ای برای حدود ۵۰ تن از عوامل پخش زنده نیست و با توجه به فرسودگی واحد سیار موجود تنها صرف تعمیر و نگهداری امکانات خواهد شد.

در پایان وی پیشنهاد الماسخاله را معقول و منطقی دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه عوامل صداوسیمای مرکز گیلان همواره خود را به عنوان یار دوازدهم تیم های فوتبال گیلان می داند و از تمام امکانات و عوامل خود برای پوشش مناسب رقابت های فوتبال گیلان بکار خواهد گرفت.

در ادامه نصیری مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: باتوجه به شکایت بازیکن خارجی این تیم به ای اف سی و خروج اسپانسر از باشگاه، تمامی توان خود را برای رفع این مشکل نهادیم و در حال حاضر هیچ بودجه ای برای تامین حداقل هزینه های پخش زنده نداریم و از شما می خواهیم در این زمان سخت و حساس به یاری ما بشتابید تا حداقل انتظار هواداران پرشور ملوان برآورده شود.

Share