گزارش کامل بازی توسط دیارمیرزا

اولین شکست سپیدرود رشت با جادوگر در ورزشگاه سردار جنگل

درحالی که علی کریمی برای اولین بار روی نیمکت سپیدرود رشت نشسته بود این تیم با نتیجه دو بر یک مقابل گسترش فولاد تبریز تن به شکست داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته هجدهم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم‌ سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

ایمان صادقى، حسین کعبى، میثم تهیدست، هادى موسوى، حمید ملکى، توحید غلامى، محمدرضا مهدوى، میثم فردوسى، حسین ابراهیمى، پویا نزهتى و محمد غلامى برای سپیدرود به میدان رفتند.

فرناندو ده خسوس، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده‌رو، یوسف سیدی، پیمان بابایی، رضا خالقی‌فر، ادسون هنریکو، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور، عزیز معبودی و اسماعیل فرهادی یازده مردی هستند که برای گسترش فولاد تبریز بازی می‌کنند.
در دقیقه ۱۲ بازی رضا خالقی‌فر با یک بغل پا دروازه سپیدرود را باز کرد تا این گل زود هنگام آب سردی بر روی هواداران سپیدرود باشد.
در حالی که بازیکنان سپیدرود به علت عقب بودن در خانه خود چندین حمله بر روی دروازه حریف انجام داد اما این حملات ثمری نداشت، در دقیقه ۳۶ بازی عزیز معبودی روی غفلت مدافعان سپیدرود گل دوم گسترش فولاد را به ثمر رساند.
در دقیقه ۴۵ بازی روی حرکت زیبای پویا نزهتی و روی یک رفت و برگشت محمد غلامی دروازه حریف را باز کرد تا د اولین بازی خود برای سپیدرود اولین گل خود را نیز به ثمر رساند.

اولین حضور علی کریمی به عنوان سرمربی مهم‌ترین حاشیه بازی بود که به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

حرکات زشت عزیز معبودی بازیکن سابق ملوان به سوی هواداران سپیدرود باعث تحریک هواداران شد.

برخلاف بازی های گذشته در این بازی اتوبوسی برای حمل و نقل هواداران سپیدرود در نظر گرفته نشده است.

نزدیک به ده هزار نفر از هواداران مشتاق سپیدرود از نزدیک این بازی را می‌بینند.

در نیمه دوم بازی سپیدرود بسیار خوب بازی کرد و در دقیقه ۵۱ و ۵۲ دو موقعیت بسیار خوب داشت اما بازیکنان سپیدرود قدر این موقعیت‌ها را نداشتند و بازی با همان نتیجه ادامه یافت.

در دقیقه ۵۴ بازی پویا نزهتی در محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و به نزهتی بخاطر شبیه‌سازی کارت زرد نشان داد که این موضوع اعتراض کادرفنی سپیدرود را به‌همراه داشت.

در دقیقه ۶۰ بازی پویا نزهتی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما تعلل او در ضربه زدن به توپ سبب شد این موقعیت از دست رود.
در دقیقه ۶۲ بازی نیما مختاری برای گسترش فولاد جایگزین میلاد زنیدپور و در دقیقه ۷۰ بازی علیرضا چراغعلی جایگزین رضا خالقی‌فر زننده گل اول گسترش شد.
در دقیقه ۷۵ بازی ضربه حسین ابراهیمی به شکلی خطرناک از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵ بازی میعاد یزدانی برای سپیدرود جایگزین میثم فردوسی و در دقیقه ۷۹ بازی علی عباسی جایگزین محمدرضا مهدوی شد.
در دقیقه ۸۰ بازی باز هم پویا نزهتی در موقعیت خوبی قرار گرفت اما باز هم از فرصت خود استفاده‌ای نکرد.
در دقیقه ۸۱ بازی سیدمحسن حسینی بازیکن سابق سپیدرود برای گسترش جایگزین سیداحمد موسوی شد.
در دقیقه ۸۳ بازی ضربه سر حسین ابراهیمی به شکلی خطرناک از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.
در دقیقه ۸۴ بازی عماد میرجوان برای سپیدرود جایگزین پویا نزهتی شد.
توحید غلامی در دقیقه ۸۶ بازی به علت خطا بر روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

در دقیقه اول وقت‌های اضافی شوت بازیکنان سپیدرود توسط دفاع گسترش از خط دروازه برگشت تاو بدشانسی‌های سپیدرود در این بازی تکمیل شود.

داور سوت پایان بازی را به‌صدا درآورد تا سپیدرود در یک بازی خانگی با نتیجه دو بر یک شکست بخورد. تماشاگران علی‌رغم شکست تیمشان با تمام وجود سپیدرود و علی کریمی را تشویق کردند. از حاشیه‌های دیگر بازی گریه‌های شدید سیدهادی موسوی بود که پس از آن هواداران به‌شدت این بازیکن را تشویق کنند.

Share