با حکم فرهاد دلق پوش

انتصاب مشاوران و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

فرهاد دلق پوش در نشست و معرفی مشاورین در حوزه های مختلف سازمان و معاون جدید، با ارایه خط مشی نوین بر انجام رویه های مطلوبتر در رسیدن به اهداف متعالی سازمان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد دلق پوش در نشست و معرفی مشاورین در حوزه های مختلف سازمان و معاون جدید، با ارایه خط مشی نوین بر  انجام رویه های مطلوبتر در رسیدن به اهداف متعالی سازمان تاکید کرد.

دکتر فرهاد دلق پوش، طی احکامی مشاوران جدیدی را در امورات مختلف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان جهت انجام مطلوب تر خدمات و رسالت های سازمان ابلاغ نمودند که غلامحسین کاردوست، بعنوان مشاور امور بازرگانی و تجاری، قره شیخ لو، بعنوان مشاور امور اجرایی، شاهد وزیری، بعنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی، جهانی، بعنوان مشاور امورحقوقی، ارزین، بعنوان مشاور امور بانکی، خزرایی، بعنوان مشاور امور بازرگانی داخلی و خانم مهرورز، بعنوان مشاور امور صنایع سلولزی و نساجی، وظایفی را عهده دار شدند.

دکتر فرهاد دلق پوش طی حکمی، افشین سروش، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان را با حفظ سمت به سرپرستی معاونت امور صنایع و معادن سازمان منصوب و از زحمات منوچهر صدفی در طول تصدی مسئولیت آن معاونت تشکر و قدردانی نمودند.

وی همچنین طی حکمی، امین پورجدی را بعنوان مدیر حوزه ریاست و نیز سرپرست اداره امور صنایع معدنی در سازمان منصوب نمودند و با بهره گیری از حدیث شریفه”کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ” بر انجام تعهدات به شکل مسئولانه و مجدانه تاکید نمود و اظهارداشت: مسئولیت نوعی توفیق است که با پایداری و امداد از پروردگار متعال میتواند مبدع حرکتهای نو برای تعالی و پیشرفت اهداف سازمانی باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن آرزوی توفیق برای مدیران سازمان، برنامه محور شدن امور سازمانی را اساس پیشرفت دانست و گفت: با برنامه ریزی می توان دو مقوله مهم خروج از بحران و رونق بخش تولید و تجارت را نشانه گرفت و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.

Share