مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان

اشتغال در دنیای امروز مبتنی بر تفکرات نو است|بخش خصوصی بسیار جلوتر از دولت عمل می‌کند

فرزام صفت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ گیلان با بیان اینکه اشتغال در دنیای امروز مبتنی بر تفکرات نو است، اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ به معرفی بخش خصوصی و ارتباط بین اشتغال و علم کمک می‌کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز (سه‌شنبه ۵ دیماه) مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین های اداری و سیستم‌های امنیت تصویری (الکامپ گیلان) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان با حضور جمعی از مسوولین برگزار شد.

آرش فرزام صفت مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان طی سخنان کوتاهی در افتتاح نمایشگاه الکامپ گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه موجود دو ویژگی خاص داشته است، گفت: این نمایشگاه به طور متوالی در سالهای اخیر اجرا شده و ویژگی دیگر حضور استارتاپ‌ها در نمایشگاه امسال است.

وی با بیان اینکه اشتغال در دنیای امروز مبتنی بر تفکرات نو است، اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ به معرفی بخش خصوصی و ارتباط بین اشتغال و علم کمک می‌کند.

فرزام صفت از بخشی‌نژاد رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان درخواست کرد که در کمیته‌ای که در استانداری در خصوص فناوری و اطلاعات برگزار می‌شود شرکت کند و همچنین ادامه داد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه می تواند به ما کمک کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان با بیان اینکه بخش خصوصی بسیار جلوتر از دولت عمل می‌کند، گفت: دولت در این راستا می تواند بسترسازی لازم را انجام دهد.

 

Share