نماینده انزلی در گفتگو با دیارمیرزا

اختلاف در برخورد با مدیران فاسد میان دستگاه اجرایی و قضایی به ضرر مردم است

خسته بند با بیان اینکه در برخورد با مدیران فاسد میان دستگاه اجرایی و قضایی اختلافاتی به وجود آمده است که این موضوع به ضرر مردم است، متذکر شد: هر دو دستگاه در برخورد با اینگونه مدیران مصمم و پیگیر هستند اما شیوه و راه هر کدام با یکدیگر متفاوت است که در این خصوص باید جلساتی را برگزار کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته ای که گذشت شاهد فریادهای نمایندگان مردم در مجلس در خصوص موضوعاتی همچون افزایش نرخ عوارض خروج از کشور، شهرداری تهران، نحوه حذف یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی بودیم.

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا در بندرانزلی با اشاره به اعتراضاتش پیرامون افزایش قیمت حامل های انرژی اظهار کرد: رکود حاضر در کشور، وضعیت اقتصادی مردم و از طرفی گران شدن حامل‌های انرژی اثرات بسیار منفی را در تمام سطوح جامعه خواهد داشت زیرا شرایط بیش از حد برای مردم سخت می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت شعار شیب ملایم در خصوص افزایش قیمت‌ها را داده بود افزود: شاهد شیب تندی هستیم و این توجیه خوبی نیست که می گویند درآمدهای بدست آمده از این راه را صرف اشتغال و زیرساخت‌ها می‌کنیم و این موضوع میانبر بدی است زیرا از جیب مردم نباید خرج کنند.

باید آماده مقابله با بلایای طبیعی باشیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به زلزله زدگان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هموطنان ما همچنان باید مورد توجه قرار بگیرند، متاسفانه در کشور باب شده است که به بازدید می‌روند سپس صورت جلسه می‌کنند و در پایان اجرا نمی‌کنند یا بخشی را اجرا می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس ادامه داد: کشوری زلزله خیز داریم آیا نباید آماده اینگونه بلایای طبیعی باشیم؟ آیا نمی‌توان به هر استانی امکاناتی همچون چادر، کانکس و پیش ساخته قرار بدهیم تا در صورت بروز مشکل در هر استانی بتوانیم به خوبی این موارد را مدیریت کنیم و در صورت لزوم از استان های مجاور کمک بگیریم و منتظر تهران نباشیم؟ این پیشنهادی است که در کمیسیون عمران ارائه دادم و امیدوارم دولت در این خصوص همت کند و یقینا مجلس نیز در کنار دولت خواهد بود.

اختلاف در برخورد با مدیران فاسد میان دستگاه اجرایی و قضایی به ضرر مردم است

خسته بند با اشاره به شناسایی و عزل مدیران ناکارآمد و فاسد تصریح کرد: کار بسیار خوبی است و باید با آنها برخورد شود اما نحوه این کار باید حساب شده باشد زیرا در ابتدا این برخورد نباید موجب کاهش سرعت فعالیت مدیران کارآمد باشد و دوم اینکه نباید به گونه ای با مدیران برخورد شود که مردم همه را به یک چشم ببینند زیرا این جفا به مدیران و مسئولینی است که زحمت می‌کشند و در حال خدمت صادقانه هستند و سوم اینکه به گونه ای رفتار و عزل نشوند که شاهد سوء استفاده ضد نظام و فرصت طلبان باشیم.

وی با بیان اینکه در برخورد با مدیران فاسد میان دستگاه اجرایی و قضایی اختلافاتی به وجود آمده است که این موضوع به ضرر مردم است، متذکر شد: هر دو دستگاه در برخورد با اینگونه مدیران مصمم و پیگیر هستند اما شیوه و راه هر کدام با یکدیگر متفاوت است که در این خصوص باید جلساتی را برگزار کنند.

Share