همزمان با سراسر کشور:

۱۸ کتابفروشی گیلان، مجری طرح تخفیف پاییزه کتاب

طرح پاییزه کتاب همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز آغاز شده و تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی این طرح، ۱۸ کتاب فروشی استان را شامل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح پائیزه کتاب همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ٢۴ آبان ماه آغاز شد.

در نهمین روز از آغاز این طرح و همزمان با روز کتابگردی که با هدف حمایت از نشر انجام می‌شود، مدیران، ناشران و مردم همگام و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه ارائه‌گر ایده‌های نو می‌شوند.

در همین راستا، کتابفروشی فرازمند رشت فواید فروش امروز کتاب را به زلزله‌زدگان اختصاص می‌دهد؛ طرح امانت کتاب این کتابفروشی نیز گامی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز صبح امروز همزمان با روز کتابگردی، به‌همراه معاونین فرهنگی و هنری و جمعی از کارشناسان فرهنگی این اداره‌کل در بازدید از کتابفروشی‌های رشت با حضور در کتابفروشی فرازمند و خرید چند جلد کتاب در این طرح نوع دوستانه سهیم شدند.

بر اساس این گزارش؛ طرح پائیزه کتاب با تخفیف ٢٠ درصد برای کتاب‌های عمومی و ٢۵ درصد برای کتاب‌های کودک و نوجوان تا ٢۴ آذرماه جاری در ١٨ کتابفروشی استان گیلان اجرا می‌شود.

Share