رییس پلیس راهور ناجا خبر داد

۵ روز تا پایان مهلت بهره‌مندی از بخشودگی جرائم رانندگی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که آخرین مهلت استفاده از بخشودگی دوبرابری جریمه دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی تا پایان آذرماه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری درباره آخرین مهلت استفاده از بخشودگی دوبرابری جریمه دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی اظهارکرد: برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی، افرادی که تا پایان سال ۹۵ جریمه های رانندگی خود را که جریمه دوبرابری دیرکرد دارند، پرداخت نکرده و جرائمشان دو برابر شده فرصت دارند تا پایان آذر آن را پرداخت کنند تا مشمول بخشودگی دوبرابری جریمه دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی شوند، و گرنه جریمه دیرکرد به حالت گذشته بازخواهد گشت و آنان باید مبلغ جریمه را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کنند.

به گفته وی، این بخشودگی شامل تمام جرائمی خواهد شد که مشمول دو برابری می شود؛ البته در حال حاضر جرائمی که با دوربین صادر شده دوبرابر نمی شود و تنها تمامی تخلفاتی که به صورت الصاقی و تسلیمی برایشان قبض صادر شده و با گذشت دوماه دوبرابر شده اند، مشمول بخشودگی هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه این فرصت قابل تمدید نیست و تصمیمی برای تمدید آن گرفته نشده است، گفت: مجلس شورای اسلامی باید در این خصوص تصمیم گیری کند و معلوم نیست که در سال های آتی دوباره چنین مصوبه‌ای صادر شود یا خیر.

سردار مهری با اشاره به رانندگانی که امکان بهره مندی از این تسهیلات را دارند، خواست تا پرداخت بدهی خود را به روز آخر موکول نکنند و در همین روزهای باقی مانده نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

Share