در محور آبکنار به کپورچال

یک کشته و ۶ مصدوم حاصل تصادف شدید در بندر انزلی

رئیس پلیس راه گیلان از تصادف شدید بین دو خودروی سواری در محور انزلی به آبکنار و کشته شدن یک تن و زخمی شدن هفت نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اثر تجاوز به چپ سواری پراید در محور آبکنار به کپورچال یک نفر فوت و ۶نفر مجروح شدند.

سرهنگ ” حسین محمدپور” با بیان این خبر افزود: در ساعت ۱۸:۳۰ امشب در محور آبکنار به کپورچال (روستای کرگان) یک دستگاه سواری پراید ۱۳۲ به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه پژو روآ از ناحیه جلو به جلو برخورد نمود.
این مقام انتظامی افزود: متاسفانه در این حادثه سرنشین سواری پژو روآ (خانم ۴۵ ساله) به علت شدت جراحات در دم فوت نمود و دو راننده و ۴ نفر از دیگر سرنشینان دو وسیله فوق مجروح که به بیمارستان انتقال یافتند.
رئیس پلیس راه استان گیلان ضمن همدردی با خانواده متوفی و آرزوی سلامتی برای مجروحین اظهار داشت: تجاوز به چپ دومین عامل تصادف جرحی و فوتی در استان گیلان در ۸ ماه گذشته بوده لازم است کلیه رانندگان در محورهای دو طرفه خصوصا جاده های روستایی با رعایت قوانین راهور؛ رانندگی نمایند و راهوران محله و دهیاران در مناطق روستایی استان با جدیت بیشتر در خصوص آموزش فرهنگ رانندگی تلاش نمایند تا از وقوع چنین تصادفاتی جلوگیری به عمل آید.

Share