در یک اقدام قابل ستایش

گیلانی‌ها هزار و ۱۸۰ عدد چراغ والور به مردم زلزله زده کرمانشاه اهدا کردند

حجت الاسلام سعید مهدوی گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل زمستان و فرا رسیدن سرمای هوا و جهت کمک‌رسانی سریع‌تر به آسیب دیدگان حادثه اخیر کرمانشاه این تعداد از چراغ‌های والور به‌عنوان هدیه‌ای تبرکی از سوی مردم خیر گیلانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اهدا می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هزار و ۱۸۰ عدد چراغ والور توسط مردم خیر استان گیلان به مردم زلزله زده کرمانشاه اهدا شد.

حجت الاسلام سعید مهدوی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه بنیاد خاتم الاصیاء گیلان طرح اهدای این تعداد چراغ والور را با هدف تسکین آلام هموطنان آسیب دیده در این حادثه دلخراش به‌ویژه روستاییان که به گاز شهری دسترسی ندارند به اجرا در می‌آورد، افزود: با توجه به نزدیک بودن فصل زمستان و فرا رسیدن سرمای هوا و جهت کمک‌رسانی سریع‌تر به آسیب دیدگان حادثه اخیر کرمانشاه این تعداد از چراغ‌های والور به‌عنوان هدیه‌ای تبرکی از سوی مردم خیر گیلانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اهدا می‌شود.

مهدوی با اشاره به اینکه این کمک‌ها را در روز شهادت سردار روحانی میرزا کوچک جنگلی و نیز به نیت هزار و ۱۸۰ سال امامت امام زمان به مردم زلزله زده ارسال می‌کنیم، یادآور شد: با این کار تا نشان می‎دهیم که فرزندان میرزا مانند سردار خود همیشه در مقابل هم وطنان احساس مسئولیت می‌کنند چرا که این مبارز مجاهد پیامش این بود که بر اساس آموزه های دینی باید عزت مردم ایران حفظ شود.

وی ادامه داد: بنیاد فرهنگی خاتم الاصیاء گیلان نیز مانند بسیاری از نهادهای دیگر اقدام به انجام این کار خیر کرده و موج اول این کمک‌ها به مردم آسیب دیده کرمانشاه ارسال کرد.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان در ادامه افزود: در مرحل دوم سعی بر این است تا در پی اسکان موقت و دایم زمینه‌سازی و با هماهنگی سپاه پاسداران یک یا دو روستا در نظر بگیریم و علاوه بر کمک‌های مردمی هماهنگی لازم در جهت تامین مصالح اسکان موقت و دائم را انجام دهیم.

مهدوی در پایان عنوان کرد: انجام کارهای خداپسندانه نظیر مشارکت در چنین طرح‌هایی نه تنها موجب تقرب و نزدیکی بیشتر به سیره ائمه اطهار(ع) و حفظ وحدت بین مسلمین می‌شود بلکه زمینه‌های ظهور را نیز فراهم می‌آورد.

Share