با برگزاری معارفه

کیومرث بیات مالک سپیدرود شد | انتقال قطعی سهام تا پایان نیم فصل

با تاکید بر پرداخت بدهی‌های معوقه و جاری باشگاه تصمیم گرفته شد تا پس از امضای تفاهم نامه واگذاری و پرداخت سی درصد رقم قرارداد فصل جاری بازیکنان و کادرفنی تا نیم فصل انتقال به صورت قطعی انجام گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه ای که ظهر امروز در دفتر هیات فوتبال گیلان با حضور مسعود رهنما مدیرکل سازمان و ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود و افتخاری عضو هیات مدیره سپیدرود با کیومرث بیات متقاضی خرید سپیدرود برگزار شد، طرفین در ارتباط با نقل و انتقال باشگاه به بحث و گفتگو پرداختند.

 در این جلسه با تاکید بر پرداخت بدهی‌های معوقه و جاری باشگاه تصمیم گرفته شد تا پس از امضای تفاهم نامه واگذاری و پرداخت سی درصد رقم قرارداد فصل جاری بازیکنان و کادرفنی تا نیم فصل انتقال به صورت قطعی انجام گردد.

پس از پایان این جلسه، نشستی در آمفی تئاتر المپیک با حضور افراد فوق و همچنین کیوان محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، آقایان رمضانپور و عاقل منش اعضای شورای شهر رشت و جمعی دیگر از مسئولین مراسم معارفه‌ی خریدار برگزار شد.

گفتنی است کیومرث بیات هم اکنون رئیس هیات شطرنج گیلان است.

Share