مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان:

کارگاه طنزنویسی “طنّازی در شب یلدا” در رشت برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان گفت: کارگاه آموزشی طنزنویسی با عنوان “طنّازی در شب یلدا” در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سجاد ستوده اظهار داشت: دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان کارگاه آموزشی طنزنویسی را با عنوان “طنّازی در شب یلدا” برگزار می‌کند.

وی اعلام کرد: در این کارگاه آموزشی که برای نخستین بار از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان برگزارمی‌شود، استاد محمدرضا شهبازی مدیر مسئول باشگاه طنز انقلاب اسلام، سایت طنز راه راه و مدیر کانال “طنزیم” تدریس می‌کند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان ابراز داشت: استاد شهبازی در این کارگاه آموزشی به ارائه موارد و سرفصل‌های منتخب آموزشی این دوره که در ۳۰ آذر و یک دی ماه امسال در رشت برگزار خواهد شد می‌پردازد.

ستوده عنوان کرد: تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان پس از طی فرایند ثبت نام و مصاحبه جهت حضور در این دوره دعوت خواهند شد ضمن آنکه به افرادی که موفق به گذراندن این دوره شوند مدرک حضور در دوره اهداء می‌شود.

وی گفت: افرادی که این دوره را با موفقیت بگذرانند در دوره‌های طنزنویسی تکمیلی که به شکل مجازی برگزار می‌شود حضور یافته و فرآیند آموزش را ادامه می‌دهند ضمن آنکه در ماه‌های آینده دوره‌ها و کارگاه‌های حضوری تکمیلی نیز برای این افراد در استان برگزار می‌شود.

ستوده با بیان اینکه دوره آموزشی طنزنویسی در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقاء سطح توانمندی فعالان فضای مجازی استان برگزار می‌شود افزود: تولیدات طنز حاضران در دوره با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در برخی از سایت ها و کانال های استانی و کشوری منتشر و باز نشر می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان گفت: در این راستا و طی برنامه تنظیمی، دوره‌های مختلف دیگری همچون برنامه‌های آموزشی ویژه شبکه‌های اجتماعی، طراحی و تدوین، نویسندگی، خبرنگاری حرفه‌ای، بازی‌سازی و برنامه‌نویسی در روزها و هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و  ثبت نام می‌توانند تا ۲۳ آذرماه به سایت  elmamouz.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۰۹۱۱۸۴۰۰۲۵۵ تماس بگیرند.

Share