سید محمد حسینی

کارنامه من در سپیدرود مشخص است | پاسخ دندان‌شکنی به تهمت‌ها می‌دهیم

دروازه‌بان سپیدرود رشت گفت که کسی توقع ندارد پس از پنج شکست پیاپی، همچنان هدایت تیم را در اختیار داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی در مورد عملکرد سپیدرود در نیم‌فصل اول اظهار داشت: شروع و پایان ناامیدکننده‌ای داشتیم. در نیم‌فصل اول با مشکلاتی روبه‌رو بودیم که مالک باشگاه تصمیم گرفت در نیم‌فصل دوم، تغییراتی در باشگاه اعمال کند. بازیکنان هم با انگیزه بالایی تمرینات را ادامه می‌دهند و تلاش می‌کنند نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنند. اکنون فضای متفاوتی در تیم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اعضای باشگاه سپیدرود در دو فصل گذشته منتظر مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه بودند، تصریح کرد: کسی به باشگاه آمد که در ورزش حضور داشته و تلاش می‌کند سازمان و ساختاری برای باشگاه تشکیل دهد و قواعدی برای تیم ایجاد شود. این موارد را نداشتیم و این نشان می‌دهد سپیدرود در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول، به مراتب متفاوت خواهد بود. در برخی بازی‌ها نتایج خوبی در نیم‌فصل اول کسب کردیم، اما اگر ساختاری وجود نداشته باشد، این نتایج متوقف می‌شود.

دروازه‌بان سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خودش در نیم‌فصل اول راضی بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: دیگران باید در این باره قضاوت کنند. سال اول سپیدرود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم و کم و کاستی‌های زیادی داشتیم. امسال در چهار مسابقه و ۴۲۲ دقیقه متوالی گل نخوردم. با شناختی که از خودم دارم، می‌توانستم بهتر از این باشم.

حسینی در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه چهار بازیکن سپیدرود نزد مالک باشگاه رفتند و همین بازیکنان از عوامل برکناری شبانه نظرمحمدی بودند، گفت: حرف و حدیث زیاد است، اما این اتفاقات رخ نداده است. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که بگوییم چه اتفاقاتی در سپیدرود رخ داد، اما اگر این صحبت‌ها را الان مطرح کنیم، ارزش خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: از زمانی که مالک جدید به باشگاه آمد، تیم در دو بازی متوالی ناموفق و در مجموع در پنج دیدار پیاپی شکست خورده بود. در چنین شرایطی، کسی توقع ندارد باز هم هدایت تیم را در اختیار داشته باشد. مالک باشگاه تشخیص داد که کادر فنی جدیدی در نیم‌فصل دوم روی کار بیاید و این امری کاملاً طبیعی است.

دروازه‌بان سپیدرود درباره صحبت‌هایی مبنی بر کم‌کاری برخی بازیکنان این تیم در چند دیدار پایانی نیم‌فصل اول، با بیان اینکه اکنون زمان مطرح شدن این صحبت‌ها نیست، گفت: کارنامه من در سپیدرود مشخص است. در زمان مناسب، پاسخ دندان‌شکنی به این تهمت‌ها می‌دهیم، اما فعلاً تمام تمرکزمان روی ارائه عملکرد مناسب در نیم‌فصل دوم لیگ برتر است. ما را در این چند روز درگیر مسائل حاشیه‌ای کرده بودند و ما می‌خواهیم از این حواشی دور باشیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

Share