شهردار سابق این روزها کجاست؟

چرا قالیباف به آمستردام سفر می‌کند؟

محمدجواد شوشتری، مشاور محمدباقر قالیباف و مدیرکل سابق دفتر شهرداری تهران گفت: «احتمالا سفر آقای قالیباف به آمستردام برای آموزش‌های خلبانی باشد؛ این سفر دو سه روز بیشتر طول نمی کشد.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمدجواد شوشتری، مشاور محمدباقر قالیباف و مدیرکل سابق دفتر شهرداری تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین می گوید از سفر قالیباف به آمستردام اطلاع دقیق ندارد اما در همین حال اعلام کرد احتمال دارد این سفر مربوط به آموزش های خلبانی باشد.

این فعال سیاسی نزدیک به شهردار سابق تهران با بیان اینکه «هنوز با آقای قالیباف ارتباط دارم اما در جریان سفرش نیستم» گفت: «احتمالا این سفر آقای قالیباف به آمستردام برای آموزش های خلبانی باشد چون خلبانان به طور طبیعی هر شش ماه یک بار باید برای آپدیت شدن این آموزش ها را ببینند.»

او در پاسخ به این سوال که «آقای قالیباف در سال هایی که شهردار تهران بودند هر شش ماه یک بار به این سفر می رفتند؟» گفت: «این سفر دو سه روز بیشتر طول نمی کشد که می روند و می آیند.»

واکنش مشاور قالیباف

حسین قربانزاده از نزدیکان سیاسی محمدباقر قالیباف در واکنش به توئیت کنایه آمیز عبدالله رمضان زاده به شهردار سابق تهران به خبرآنلاین گفت: این حرف صحت ندارد، من یک ساعت پیش با آقای قالیباف در تهران جلسه داشتم.

عبد الله رمضان زاده توئیت کرده بود: «دفعه قبل که رأی نیاورد قهر کرد رفت پاریس با گرفتن یک پست ۱۲ ساله راضی شد برگرده این دفعه قرار است چه پستی بگیرد؟ مسافر هلند! خبر صحت دارد؟»

Share