پایان خوش نیم‌فصل برای انزلی‌چی‌ها؛

پیروزی ملوان در تبریز و صعود به رده ششم جدول

ملوان بندر انزلی نیم فصل سخت خود را با کسب برد برابر شهرداری تبریز به پایان رساند تا شاهد پایان خوش نیم‌فصل برای انزلی‌چی‌ها باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ملوان بندر انزلی موفق شد در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ دسته یک، شهرداری تبریز آماده را شکست دهد.

شاگردان دست نشان که هفته های سختی را پشت سر می گذرانند، هفته گذشته موفق به کسب یک برد با ارزش شدند و در آخرین هفته مسابقات نیم فصل نیز برنده از زمین مسابقه خارج شدند.

ملوان انزلی در دیداری خانگی موفق شد با گل دقیقه ۷ بابک مرادی از رقیب خود پیش بیفتد و در نهایت تلاش های دو تیم نتیجه نداد تا بازی با همین نتیجه و برتری ملوان به پایان برسد.

شاگردان دست نشان با این برد مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۵ رساندند تا رفته رفته به جمع مدعیان نزدیک شوند و می توانند با کسب سه امتیاز دیدار عقب افتاده خود به یکی از مدعیان صعود تبدیل شوند.

شهرداری تبریز که در هفته های گذشته روند قابل قبولی با سیروس دین محمدی داشت، نتوانست در این دیدار خارج از خانه امتیازی کسب کند و همین موضوع باعث شد تا این تیم نیم فصل اول لیگ دسته یک را در رتبه شانزدهم به پایان برساند.

Share