الماسخاله: بیات از تمام بازیکنان نظرسنجی کرد

پشت پرده اخراج شبانه نظرمحمدی با نظر بازیکنان سپیدرود

پس از چند روز از اخراج شبانه نظرمحمدی از سرمربیگری سپیدرود مشخص شده که برخی از بازیکنان در این تصمیم مالک باشگاه نقش فراوانی داشته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکشنبه شب بود که خبر برکناری علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود و تمام اعضای کادرفنی این تیم به یک‌باره منتشر شد. پس از آن اتفاق دلایل مختلفی از سوی کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود برای این اتفاق بیان شد،‌ اما از قرار معلوم موضوع چیز دیگری است.

نود نوشت: بیات در بخشی از صحبت‌های خود در همان، گفت ۹۰ درصد بازیکنان سپیدرود خواستار اخراج نظرمحمدی بودند، اما اصل ماجرا چیست؟ براساس پیگیری‌ها ماجرا از این قرار است که چهار نفر از بازیکنان سپیدرود که احساس می‌کردند در پایان نیم‌فصل نام‌شان در لیست مازاد قرار خواهد گرفت، نزد بیات می‌روند و از او درخواست رضایت‌نامه می‌کنند، اما بیات به آنها اعلام می‌کند هر مشکلی دارند بگویند تا آن را برطرف کند.

این چهار بازیکن سپیدرود در مواجهه با این صحبت مالک باشگاه اعلام می‌کنند، ما نمی‌توانیم با نظرمحمدی کار کنیم، او استرس زیادی به تیم وارد می‌کند. از همین رو مالک باشگاه سپیدرود از آنها می‌خواهد لیستی از بازیکنان ناراضی تیم جمع کنند که در نهایت این کار منجر به اخراج شبانه نظرمحمدی می‌شود.

یکی از بازیکنانی که از او به عنوان اصلی‌ترین محور این ماجرا نام برده می‌شود، رضا الماسخاله پسر قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان است. رضا الماسخاله در این باره گفت: بله این اتفاقات افتاده، اما من هیچ‌کاره بودم. چهار بازیکن دیگر پیش مالک باشگاه رفتند و به من هیچ ربطی نداشت. پس از این اتفاق بیات از تمام بازیکنان نظرسنجی کرد و من هم نظرم را گفتم، مثل همه بازیکنان.

وی ادامه داد:‌ بدبختی من این است که پدرم رئیس هیئت فوتبال استان است و هر اتفاقی می‌افتد، گردن من می‌اندازند. بازیکنانی گفتند نظرمحمدی باید برود که اصلاً کسی فکرش را هم نمی‌کرد، بعضی از آنها بازیکنان ثابت و فیکس تیم بودند.

بازیکن سپیدرود در پاسخ به این پرسش که به نظرش «چرا بازیکنان چنین اقدامی انجام داده‌اند؟» گفت: بهتر است راجع‌به این قضیه صحبت نکنم. الآن هر اتفاقی می‌افتد گردن من می‌اندازند.

Share