آتش‌سوزی عمدی خانه مسکونی به خاطر ارثیه

پسری مادر و خواهر خود را فدای ارث پدری کرد

فرمانده انتظامی کلان‌شهر کرج از آتش‌سوزی عمدی یک خانه مسکونی در یکی از محلات کرج خبرداد و گفت: پسر این خانواده به خاطر ارثیه مادر و خواهر خود را آتش زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسنعلی فیروزخواه گفت: چندی پیش طی گزارشات مردمی از آتش‌سوزی خانه‌ای در منطقه رسالت کرج، در محدوده کلانتری ۱۴ با خبر شدیم که به‌سرعت نیروهای انتظامی و همچنین آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک مادر و دختر در خانه حضور داشتند، افزود: مادر این خانواده بر اثر سوختگی زیاد جان خود را از دست داد؛ دختر نیز بر اثر جراحت سوختگی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی کرج در ادامه تصریح کرد: با بررسی شواهد متوجه شدیم که پسر خانواده پس از فوت پدر خود تصمیم گرفت که خواهر و مادرش را از بین ببرد تا سهم ارث بیشتری از آن خود کند.

فیروزخواه بیان داشت: پسر این خانواده روز حادثه پس از آتش زدن خانه به‌سرعت از منزل خارج‌شده و فرار می‌کند ولی پلیس موفق شد کمتر از ۲ ساعت پسر را دستگیر کند.

وی در ادامه به انگیزه این کار اشاره کرد و متذکر شد: پسر خانواده نیت خود را از این کار گرفتن سهم ارث بیشتر اعلام کرده است؛ متهم به مراجع قضایی تحویل داده می‌شود.

Share