فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان:

پذیرش نابودی داعش برای آمریکایی‌ها سخت است | بابک با آهنگ حسین‌، حسین (ع) ورزش می‌کرد

فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه پذیرش نابودی داعش توسط جبهه مقاومت برای آمریکایی‌ها سخت است گفت: دشمنان سلاح جدیدی به نام “داعش” را در مقابل جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار محمد حق‌بین در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم بابک نوری با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم در سوریه  اظهار کرد: شهید بابک نوری یکی از افتخارات مردم گیلان، دانشجویان و دانشگاهیان است.

وی با بیان اینکه شهید بابک نوری و دیگر شهدا روز خونین منطقه بوکمال سوریه، با افتخار به وصال معبود شتافتند گفت: این جوان  ولایتمدار، فردی بود که با بصیرت خود افتخار شایان توجهی را به ارمغان گذاشته است.

فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه داستان ظهور داعش و جنایات قریب به  شش سال به طول انجامید خاطرنشان کرد: با این پیروزی، شاهد سرگردانی دنیای غرب و آمریکا هستیم که قریب به ۱۵ سال همه توان خود را جمع کرده و هزینه‌های فراوانی را صرف این مقوله کرده بود.

حق‌بین  با اذعان به اینکه دشمنان می‌دانستند موشک‌ها و سلاح‌های آن‌ها ناکارآمدی خود را در جنگ هشت‌ساله با ایران اسلامی نشان داده است، گفت: دشمنان سلاح جدیدی به نام  “داعش” را در مقابل جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

وی با تأکید بر اینکه  آن‌ها  می‌دانند، اگر بخواهند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند می‌بایست جنازه‌های سربازان خود را در خیابان‌های آمریکا تشییع کنند تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که سلاح و تجهیزات آن‌ها جوابگوی مقابله با جمهوری اسلامی ایران نیست لذا تقریباً شش سال از همان منطقه بوکمال با جنایاتی ازجمله بریدن سر مردم ازجمله کودکان سلاح جدید خود را نمایان کردند.

فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه وقتی از تمام شدن، داعش سخن می‌گوییم برای آمریکایی‌ها تداعی‌کننده مرگ است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها تحمل شنیدن این سخن را ندارند زیرا آن‌ها با همه ابزارها و امکانات لازم از سلاح جدید خود یعنی داعش در مقابل جمهوری اسلامی ایران رونمایی کردند.

حق‌بین با اشاره به اینکه آن‌ها توانستند در روزهای اول حضور خود بیش از ۶۰ درصد سوریه را به تصرف درآورند گفت: شعار و هدف آن‌ها بعد از تصرف عراق و سوریه، جمهوری اسلامی ایران بود که با تصمیم بی‌نظیر رهبری معظم نظام اجازه چنین دست‌اندازی از آن‌ها ستانده شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان هدف دشمنان را نابودی اسلام به دست مسلمانان عنوان کرد و گفت: طراحی زیبایی که  دشمن از خود به‌جای گذاشت نابودی اسلام به دست مسلمانان بود که به حول قوه الهی محقق نشد.

حق‌بین به شخصیت فردی شهید بابک نوری اشاره کرد و افزود: بابک با آهنگ حسین‌، حسین (ع) ورزش می‌کرد و همین جوان عاشق و دلداده سید و سالار شهیدان باافتخار آفرینی خود امنیت ارزشمندی را برای ما به ارمغان گذاشته است.

فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه با تلاش نیروهای ایران و حضور ارزشمند آن‌ها در جبهه مقاومت یک سپاه پاسداران قدرتمندی به نام حشدالشعبی شکل‌گرفته است، گفت: بیش از ۱۰۰ کشور از کشورهای دنیا از داعش حمایت و تجهیز کرده تا آن‌ها به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شوند و به مقابله با ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بپردازند که با  حماسه‌آفرینی فرزندان دلیر میهن اسلامی و سربازان جبهه مقاومت به نتیجه نرسیده‌اند.

فرمانده لشکر ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه داعش به‌تنهایی جغرافیای کشور بزرگ عراق و سوریه را تصرف کرده بود گفت: وقتی سردار سلیمانی وعده نابودی داعش را در چندماهه داده و گفته بود  “داعش را به گودال سیاه‌چال  تاریخ خواهیم فرستاد”، باورش برای خیلی از فرماندهان سخت بود، اما باقدرت جمهوری اسلامی ایران این مهم محقق شد.

وی  به ضربات مهلک ایران به آمریکا اشاره کرد و افزود: برای آمریکا بسیار گران تمام‌شده است که جمهوری اسلامی ایران توانسته در پایگاه داعش نفوذ کرده و هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای خود به جنگ با  آن بپردازد.

حق‌بین پذیرش نابودی داعش توسط جبهه مقاومت را برای آمریکایی‌ها را سخت عنوان کرد و گفت: امروز در کشور ما نیز عواملی وجود دارند که گوش‌به‌فرمان آن‌ها موجبات ناامنی را در کشور فراهم می‌کنند که اتفاقات سال ۷۸ و ۸۸ از این‌ دست اقدامات است.

وی تصریح کرد: داعش به نزدیکی مرز ایران رسیده بود و باهمت و تلاش مجاهدانه جبهه مقاومت شعاع امنیتی این خطر تا عمق مدیترانه به سمت رژِم صهیونیستی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اگرچه هنوز گروه‌های کوچکی در سوریه  وجود دارند، گفت: آن‌ها نیز مجبورند خود را تسلیم کنند چرا که اگر نیروهای مقاومت در برگشت با آن‌ها مواجه شوند آن‌ها را به نابودی می‌کشانند.

حق‌بین  با تأکید بر اینکه جوانان مدافع حرم ضرب و تقسیمشان در امورات نظامی بسیار دقیق بوده است افزود: جوانی که کمتر از دو سال در یک مجموعه نظامی خدمت کرده است چگونه است که به یک تحلیلگر نظامی تبدیل می‌شود و در صحنه عمل توانمندی قابل‌توجهی را از خود نشان می‌دهد.

وی با اشاره به دلاوری رزمندگان دوران دفاع مقدس در عملیات مستشاری در سوریه گفت: به‌شخصه شاهد تلاش مجاهدانه رزمندگان گیلانی در جبهه مقاومت بودم و گاهاً از تلاش بی‌وقفه آن‌ها به وجد می‌آمدم.

Share