سردار مصطفی پور:

همه رده‌های تیپ میرزا کوچک خان لنگرود در حالت آماده‌باش قرار دارند

فرمانده تیپ میرزا کوچک خان لنگرود بابیان اینکه همه رده‌های تیپ در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: به فرماندهان رده‌ها و گروه‌های مهندسی تیپ نیز آماده‌باش داده‌شده تا در صورت لزوم وارد میدان شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار حسین مصطفی پور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آمادگی تیپ نیروی مخصوص لنگرود برای مقابله با احتمال وقوع زلزله مجدد در سطح استان گیلان، اظهار کرد: همه رده‌های های تیپ میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه لنگرود در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت وقوع زلزله مجدد و خسارات احتمالی به یاری مردم بشتابند.

وی افزود: در صورت نیاز تیپ نیروی مخصوص آماده است تا هرگونه کمک موردنیاز اعم از آمادی، پشتیبانی، پزشکی و لجستیکی را در اختیار مردم عزیز استان گیلان قرار دهد.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه بابیان اینکه همه رده‌های تیپ در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: به فرماندهان رده‌ها و گروه‌های مهندسی تیپ نیز آماده‌باش داده‌شده تا در صورت لزوم وارد میدان شوند و همه امکانات و تجهیزات مهندسی خود را برای کمک و امدادرسانی به کار بگیرند.

مصطفی پور بیان کرد: تجهیزات مهندسی تیپ آمادگی لازم رادارند تا در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی درصحنه حضور پیدا کنند که در زمان مأموریت‌های مختلف همچون برف استان گیلان این موضوع به‌خوبی انجام شد.

وی درباره توانمندی آمادی تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه لنگرود برای امدادرسانی احتمالی در سطح استان گیلان تصریح کرد: تیپ لنگرود در حد توان تجهیزات لازم همچون پتو و چادر را در اختیار دارد، بهداری تیپ نیز آماده امدادرسانی شبانه‌روزی است

Share