پس از شکست از فولاد

نظرمحمدی: مشکلات مالی آزار دهنده است | با بدشانسی مواجه شدیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود پس از شکست از فولاد گفت: من از بازیکنانم نمی‌توانم عیب و ایرادی بگیرم. اشتباهات فردی بازیکنانم از فشار روانی است که روی‌شان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  از هفته چهاردهم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان فولاد با نتیجه دو بر یک میهمان شمالی خود را شکست داد.

سید محمد حسینی، سید احمد سیدآهی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماس‌خاله، توحید غلامی(میثم تهیدست)، میثم فردوسی، شهاب کرمی(میعاد یزدانی)، حمید ملکی، عماد میرجوان(جواد آقایی‌پور)، پویا نزهتی و میلاد قربان‌زاده در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

سپیدرود در روزی که یکبار تیرک عمودی را لرزاند و دو دروازه خالی را وارد دروازه نکرد و هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشت بازی را به فولاد واگذار نمود.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم سیپدرود رشت در پایان بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: به تیم فولاد تبریک می‌گویم. ما با بدشانسی مواجه شدیم. فولاد از موقعیت‌هایش استفاده کرد و پیروز این بازی شد. من از بازیکنانم نمی‌توانم عیب و ایرادی بگیرم. اشتباهات فردی بازیکنانم از فشار روانی است که روی‌شان است. این فشار روانی بدهی‌هایی است که بازیکنان از باشگاه طلب دارند.

وی در ادامه گفت: در نیمه دوم سوار بازی بودیم، موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، تیم حریف روی تجربه خودش توانست سه امتیاز این بازی را از ما بگیرد. ما برای پیروزی به خوزستان آمده بودیم. من از عملکرد بازیکنانم در مجموع راضی‌ام. دو بازی دیگر ما در خانه است و امیدوارم که با پیروزی در آن بازی‌ها جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

نظرمحمدی در رابطه با خرید بازیکن در نیم فصل دوم، گفت: بضاعت تیم سپیدرود باید این اجازه را به ما بدهد که بازیکنان مورد نیاز خودمان را جذب کنیم. بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کنند.

وی گفت: ما هر کاری که از دستمان بر آمد در این سه سال انجام دادیم. ما انتظار داریم که مسئولان، تیم ما را حمایت کنند، مشکلات مالی خیلی ما را اذیت می‌کند.

گفتنی است فولاد با نتیجه دو بر یک مقابل سپیدرود به برتری دست یافت.

Share