در کنفرانس خبری پیش از بازی سپیدرود و پرسپولیس مطرح شد:

نظرمحمدی: سپیدرود برای یک بازی تهاجمی لحظه شماری می‌کند | برانکو: برای برد به رشت آمده‌ایم

نظرمحمدی با اشاره به اینکه بازیکنان جوانان سپیدرود انگیزه زیادی دارند و برای یک بازی تهاجمی لحظه شماری می کنند، اظهار داشت: هواداران ما پس از چند باخت سرخورده شده اند که امیدوارم بتوانیم شادی را به اردوی سپیدرود بازگردانیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس با بیان اینکه در مقابل یک حریف با کیفیت قرار می‌گیریم که هماهنگ ترین پرسپولیس چند سال اخیر است، گفت: دست آقای برانکو باز است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان جوانان سپیدرود انگیزه زیادی دارند و برای یک بازی تهاجمی لحظه شماری می کنند، اظهار داشت: هواداران ما پس از چند باخت سرخورده شده اند که امیدوارم بتوانیم شادی را به اردوی سپیدرود بازگردانیم.

نظرمحمدی در خصوص شرایط بازیکنان این تیم نیز گفت: سام کن و ابراهیمی احتمال دارد به بازی برسند و حضورشان قطعی نشده است.

سرمربی سپیدرود رشت در رابطه برنامه های کارلوس کیروش جهت آمادگی تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: باید به آقای کیروش اعتماد کنیم زیرا در چند سال گذشته ایده های ایشان به نفع تیم ملی است.

وی گروه تیم ملی در جام جهانی را دشوار دانست و افزود: بازیکنان برای هماهنگ شدن به زمان احتیاج دارند.

برای برد به رشت آمده ایم | به هیچ وجه سپیدرود را دست کم نمی گیریم

برانکو سرمربی پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بعد از ۱۵ سال به رشت آمده ام، گفت: مسلما برای برد به رشت آمده ایم اما به هیچ وجه سپیدرود را دست کم نمی گیریم.

وی ادامه داد: سپیدرود با کیفیت بازی می کند و در بازی آخر خود مقابل فولاد این را نشان دادند.

برانکو سپیدرود را تیم خوبی دانست و افزود: سه بازی اخیر سپدرود را آنالیز کردیم و متوجه شدیم در هر بازی گل می زند و مسلما می توانند برای ما خطرناک باشند.

وی در خصوص اظهارات کیروش در خصوص اینکه عدم توانایی بازیکن ایرانی در بازی های بزرگ برای بیش از ۶۰ دقیقه، اظهار داشت: وحید امیری ما آماده تر از ژاوی و اینیستا روی هم است.

سرمربی پرسپولیس در رابطه به شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس نیز گفت: شایان بازیکن خوبی است و از وی استفاده می کنیم اما با حضور محرمی، ماهینی و انصاری برای حضور در ترکیب اصلی باید تلاش کند.

وی ادامه داد: ما دوست داشتیم مصلح سریع تر به ما ملحق شود تا با تفکر من آشنا شود اما این اتفاق رخ نداد.

برانکو بازی فردا خود را سخت عنوان کرد و تصریح کرد: خوشبختانه به غیر از بشار رسن تمام بازیکنان ما آماده هستند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه در هر کشوری برخی تیم ها مطرح هستند و هواداران سپیدرود با بدانند که پرسپولیس تیم پرطرفدار تری است و قهرمان ایران است.

وی گفت: ما می دانیم فردا در رشت هواداران سپیدرود بیشتر هستند، گفت: با تمام احترام به میزبان و هوادارانشان به دنبال بهترین نتیجه و بازی هستیم.

برانکو افزود: در جم نیز ۹۰ درصد ورزشگاه را هواداران جم پر کردند اما ما برنده بازی بودیم و از این هواداران می توانیم انگیزه بگیریم.

وی با اشاره به اینکه نمی خواهم در خصوص ورزشگاه و چمن مصنوعی بهانه گیری کنم، گفت: بازیکنان باید برای بازی در هر شرایطی آماده باشند.

Share