استاندار گیلان در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی

نباید از کار کردن دلسرد شویم | به ایجاد فضای آرام برای خدمت به مردم اهتمام داریم

استاندار گیلان در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تصریح اینکه نباید از کار کردن دلسرد شویم، گفت: اهتمام داریم محیط استان را در آرامش نگه داریم تا فرآیند خدمت به مردم دچار خلل نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری استاندار گیلان در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تصریح اینکه نباید از کار کردن دلسرد شویم، گفت: اهتمام داریم محیط استان را در آرامش نگه داریم تا فرآیند خدمت به مردم دچار خلل نشود.

سالاری در این بازدید بیان کرد: پذیرش مخاطرات و کار در شرایط سخت، ایثار می خواهد و به همین دلیل است که ایثارگران در جامعه ما، همواره مورد تکریم هستند.
وی ادامه داد: امروز هم باید برای مردم کار کنیم و دشواری ها را بپذیریم چراکه خدمت صادقانه به مردم، امری ماندگار است و اگر خالصانه و صادقانه در این عرصه گام برداریم، مورد حمایت و کمک خداوند متعال نیز قرار می گیریم.
سالاری خاطرنشان کرد: تأکید من آن است که همه، با قوت به کار خود ادامه دهند و با پذیرش موانع و چالش ها، هنر خود در خدمت به مردم را نشان دهند و ما نیز وظیفه داریم محیط استان را در آرامش نگه داریم تا فرآیند خدمت به مردم، دچار خلل نشود.
وی اولین دلیل حضور خود در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان را ذکر همین موضوع دانست و دلیل دیگر را، خداقوت به کارکنان و دست اندر کاران این اداره کل و تاکید بر ادامه کار به صورت جدی ذکر کرد.
سالاری با اشاره به پیگیری موضوع اشتغال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری گیلان افزود: برنامه ریزی های لازم انجام شده و در این بخش، احداث پنج هزار واحد بوم گردی با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه برای انجام این مهم روستاها مشخص و فرآیند پرداخت تسهیلات نیز درنظرگرفته شده، گفت: هدف گذاری کرده ایم که طی ۱۸ ماه، بتوانیم پنج هزار واحد بوم گردی بسازیم و امسال، می توانیم بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش بگذاریم.

مصطفی سالاری استاندار گیلان با همراهی جمعی از معاونان خود، صبح امروز (یکشنبه) از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بازدید کرد.

Share