آغاز فصلی جدید با نصرتی

موج تغییرات به شهرداری رشت می‌رسد | بومی‌ها و غیربومی‌ها در راهند

تغییرات علاوه در سطح معاونت‌ها به روسای سازمانها، شهرداران مناطق و مشاوران شهرداری خواهد رسید و نیروهای بومی و غیربومی با احکام نصرتی کار خود را آغاز خواهند کرد.

شهرداری رشت

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که حدود دو ماه از معارفه مسعود نصرتی شهردار رشت می‌گذرد، به نظر میرسد طی روزهای آینده شاهد تغییر و تحولاتی در سطح شهرداری خواهیم بود.

بر این اساس تغییرات علاوه در سطح معاونت‌ها به روسای سازمانها، شهرداران مناطق و مشاوران شهرداری خواهد رسید و نیروهای بومی و غیربومی با احکام نصرتی کار خود را آغاز خواهند کرد.

 در سطح معاونین شهرداری رشت تغییراتی به خود خواهد دید و فرامرز جمشیدپور که عملکرد او همواره در سیبل انتقادات قرار گرفته و حواشی زیادی برای شهرداری رشت به وجود آورده به زودی با حوزه معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری خداحافظی کرده و جای خود را به علی بهارمست معاون خدمات شهری می‌دهد.

همچنین از علی مقصودی مدیرسابق منطقه ۴ و مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی رشت نیز به عنوان جانشین احتمالی بهارمست در حوزه خدمات شهری نام می‌برند.

در حوزه معاونت شهرسازی نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود و مجید نوروزی نیز جای خود را به فرد جدیدی خواهد داد.

از سوی دیگر شایعات چندوقت اخیر مبنی بر حضور برخی مدیران غیربومی در شهرداری رشت نیز به نظر می‌رسد به حقیقت خواهد پیوست و علیرضا منجم و شیما زرآبادی دو مدیر شهرداری قزوین در زمان حضور نصرتی در این شهر به رشت خواهند آمد. موضوعی که چند روز پیش به طور ضمنی احمد رمضانپور نرگسی عضو فعلی شورا نیز بر آن صحه گذاشته بود، هر چند اظهارات او در رابطه با حضور نیروهای غیربومی در شهرداری رشت به گونه‌ای دیگر توسط سایت رسمی شهرداری رشت اصلاح و تکمیل شد.

همچنین برخی منابع آگاه از رایزنی صورت گرفته با کحالی و عطایی شهردار سابق لنگرود و رودبار برای حضور در رشت به عنوان شهردار مناطق خبر داده‌اند که برای به وقوع پیوستن چنین خبری به نظر می‌رسد باید اندکی دیگر صبر کنیم.

دکتر جواد تن زاده عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه دکترای مهندسی عمران راه و ترابری از استکهلم سوئد به احتمال قریب به یقین به عنوان مشاور امور حمل و نقل و ترافیک شهردار معرفی خواهد شد. گفتنی است تن زاده مشاور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بوده و با شعار «تنها متخصص ترافیک و دکترای مهندسی راه و ترابری» نامزد انتخابات شورای شهر تهران شده بود که با کسب ۱۴۰۰ رای در جایگاه سیصد و چهل و نهم ایستاد.

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از این است که سرهنگ شاطر حسینی مشاور سابق خلیلی و ثابت قدم شهرداران سابق رشت به عنوان مشاور امور انتظامی و سهیلی به عنوان مشاور در امور سرمایه گذاری منصوب می‌شوند.

گمانه زنی‌ها حاکی از این است که علی خلیلی سرپرست سابق اسناد و کتابخانه ملی گیلان نیز به عنوان مدیر دفتر شهردار انتخاب خواهد شد.

همچنین از فرشاد عرب رئیس سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان رشت و کاندیدای انصرافی انتخابات اخیر شورای شهر به عنوان مشاور جدید شهردار در امور حقوقی نام می‌برند.

Share