استاندار گیلان مطرح کرد:

مشکلات در آستارا بسیار گسترده است | با ویلاسازی های شخصی به جد مخالفم

استاندار گیلان مشکلات در شهرستان آستارا بسیار گسترده و وسیع دانست و گفت: منابع ما به لحاظ مالی و امکاناتی محدود بوده و آن را باید صحیح و در جای مناسب هزینه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مصطفی سالاری پیش از امروز در نشست هم‌اندیشی بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مشکلات در شهرستان آستارا بسیار گسترده و وسیع است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سد لاستیکی و بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهرستان آستارا باید در اولویت پروژه‌ها و مشکلات این شهرستان قرار گیرد، تصریح کرد: منابع ما به لحاظ مالی و امکاناتی محدود بوده و آن را باید صحیح و در جای مناسب هزینه کرد.‌

وی با اشاره به اینکه هدف از این نشست‌ها شنیدن حرف مردم و برطرف کردن مشکلات آن‌ها است تا رضایت مردم کسب شود، خاطرنشان کرد: اگر در برطرف کردن مشکلات موانع و کمبود امکانات وجود دارد باید آن را با صداقت به مردم منعکس کنیم.

سالاری با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و ویلاسازی باید با هدف ارتزاق صورت گیرد و از مدیران ذی مدخل انتظار داریم نسبت به ویلاسازی های شخصی به هیچ وجه کمک نکنند، گفت: با ویلاسازی های شخصی به جد مخالف بوده و باید این ویلاسازی ها محدود و منع شوند.

استاندار گیلان با تأکید براینکه با یک مجوز و رفع مانع می‌توان به واسطه بخش خصوصی اقدامات تأثیرگذاری در سطح شهرستان آستارا انجام داد، افزود: مشکلات بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی این شهرستان باید به مدیران استانی منتقل شود تا آن‌ها از استان این مشکلات را پیگیری و برطرف کنند.

وی مرزی بودن شهرستان آستارا را یک اولویت مهم برای این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در خصوص مرزی بودن شهرستان آستارا از سوی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های تاثیرگذاری انجام شده و امیدواریم مردم از مرزی بودن شهرستان آستارا نهایت استفاده را ببرند.

Share