طی مراسمی؛

مریم بابایی رسما رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش شد

مریم بابایی رسماً سکان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش را در دست گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم بابایی رسماً سکان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش را در دست گرفت.

این حکم انتصاب در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تالش با حضور فرماندار تالش سید عیسی مهدوی و جمعی از مسئولان و مدیران تشکلهای صنفی و صنعتی توسط رییس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به خانم بابایی ابلاغ شد.

فرهاد دلق پوش، ضمن تبریک هفته وحدت و قدردانی از تلاش های آقای موسوی، مسئول سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش و از رییس جدید خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت های شهرستان در جهت توسعه اقتصادی، بویژه در حوزه های صنفی، صنعتی و معدنی با بکارگیری نخبگان در قالب تشکیل اتاق فکر شد.

وی همچنین از زحمات و استقبال فرماندار شهرستان تالش به جهت انتخاب یک بانو بعنوان رییس اداره شهرستان تشکر نمود، اظهار داشت: حضرت امام می فرمایند مرد از دامن زن به معراج می رود لذا همراهی و تعامل با بانوان در عرصه های مدیریتی در جامعه باید افزایش یابد و از طرفی تکلیف بانوان نیز بسیار سنگین و حساس می شود و از طرفی دیگر رسالت ما هم بیشتر می شود که بتوانیم ظرفیت خود را نسبت به بانوان فعال استان ارتقاء دهیم و لازم است تعهد و تعصب همگام با وحدت بیشتر گردد.

دلق پوش همچنین شهرستان تالش را بعنوان نماد هفته وحدت و روابط حسنه مذاهب اسلامی نظیر شیعه و سنی برشمرد و عنوان نمود: تالش با تاریخ دیرینه خود از تمدن کادوسیان گرفته تاکنون با ریشه تاریخی و مذهبی غنی و با جغرافیای بزرگ که یک چهارم استان را قوم تالش در بر گرفته است سردمدار انسجام و وحدت قومی و مذهبی می باشد.

رییس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تدوین بسته ای برای توسعه صنعتی و معدنی به کمک سایر نخبگان شهرستان تالش را ضروری دانست و خطاب به رییس جدید اداره شهرستان گفت: در راستای سیاست های قانونی و اهداف وزارتخانه بایستی به نحوی عمل نماییم که انشاءا… در تالش سربلند باشیم.

در پایان این مراسم مریم بابایی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت شهرستان و از حسن نظر مسئولان شهرستان و همکاری های صورت گرفته، تشکر نمودند.

وی ادامه داد: با توجه یه اینکه در نظر داریم تفویض اختیارها در ادارات شهرستانها زیاد شود، انتظار داریم خدمات به نحو مطلوب تری به متقاضیان در شهرستانها ارائه شود.

بابایی با بهره گیری از کلام خداوند که در قرآن فرموده سرنوشت قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خود آنها بخواهند، گفت: یقیناً تلاش و کوشش مضاعف، باعث تحول و رونق اقتصادی شهرستان تالش خواهد شد.

گفتنی است هم اکنون شهرستان تالش دارای دو شهرک صنعتی کشلی و خاله سرا  با استقرار ۱۰۷ واحد صنعتی می باشد که ۷۰ واحد آن مشغول تولید انواع پالت های چوبی می باشند و همچنین دارای ۱۵ معدن فعال و ۸۳۴۸ واحد صنفی دارای پروانه در شهرستان تالش فعالیت دارند.

Share