با حضور مسئولان

مراسم تودیع و معارفه رئیس کتابخانه‌های عمومی تالش برگزار شد

وحید فرحی دیگه سرا به عنوان سرپرست جدید کتابخانه عمومی شهرستان تالش معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مراسم تودیع و معارفه رئیس کتابخانه های عمومی تالش صبح روز ۸ آذر ماه ۹۶ به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار و با حضور هادی نوری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و جمعی از مسئولین در فرمانداری تالش برگزار شد.

فرماندار تالش ضمن قدردانی از زحمات رئیس سابق اداره کتابخانه های تالش گفت: کارهای مثبت و موفق و همچنین تجربیات گذشته باید سرلوحه خدمت رسانی هرچه بیشتر در انجام امور قرار گیرد.

مهدوی با تاکید بر اینکه نهضت مطالعه مفید بسیار مهم است و فرهنگ مطالعه باید در بین اقشار مختلف ترویج شود، گفت: کار فرهنگی ظرافت خاصی دارد و زمان‌بر است و با توجه به اینکه در عصر دانایی قرار داریم، کسانی قدرت بیشتری دارند که به قدرت علم دسترسی دارند.

وی  عنوان کرد: درشهرستان تالش، تلاشهای خوبی صورت گرفته ولی کتابخانه‌های این شهرستان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارند که این مهم تلاش و پشتکار همه عزیزان را می طلبد.

در این مراسم با حکم مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان وحید فرحی دیگه سرا بعنوان سرپرست جدید کتابخانه های عمومی شهرستان منصوب  و معرفی شد و از زحمات راشد جهانی تقدیر صورت پذیرفت.

Share