با خوانندگی اشکان کمانگری:

«مجید درخشانی» شانزدهم و هفدهم آذرماه در رشت خواهد نواخت

«مجید درخشانی» شانزدهم و هفدهم آذرماه در مجتمع خاتم‌النبیا رشت همراه با «اشکان کمانگری» به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار- شانزدهم و هفدهم آذرماه همراه با «اشکان کمانگری» در مجتمع خاتم‌النبیا رشت به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این کنسرت، «اشکان کمانگری» به عنوانِ خواننده حضور دارد و نوازندگانی چون شاهو عندلیبی: نی، شهرام منظمی: سنتور، امین گلستانی: عود، مهرداد ناصحی: کمانچه و قیچک، علیرضا دریایی: کمانچه، شهاب آذین مهر: تار، آرش عزیزی: تار، کامران یعقوبی: تمبک، سام خواجه وند: دف حضور خواهند داشت.
تهیه کنندگی این برنامه را «امین ستوده» برعهده دارد و «نفیسه افشاری» مدیر اجرایی این کنسرت است. علاقه‌مندان برای تهیه‌ی بلیت می‌توانند به سایتِ www.haftsaz.com مراجعه کنند.
این آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار هفته‌ی گذشته در جنوب ایران با همراهی گروه موسیقی «ارگان» که از نوازندگان جوان شهرهای جنوبی ایران هستند، کنسرت‌های «غبار» را اجرا کرد که با استقبالِ زیاد مخاطبان جنوب ایران مواجه شده است و نشان تقدیر توسط نشان تقدیر توسط فرماندار ماهشهر به این آهنگساز اعطا شده است. «غبار» علاوه بر ماهشهر در شهرهای، امیدیه، بهبهان و آبادان نیز برگزار شد. این گروه شب گذشته در تالار آوینی کنسرت داد، نهم آذرماه در تالار باران امیدیه، دهم و یازدهم آذرماه در تالار آفاق بهبهان و سیزدهم آذرماه در تالار اشراق آبادان به اجرای برنامه پرداختند.
از آخرین آثار منتشر شده‌ی «درخشانی» می‌توان به آلبوم «خروش» با صدای مجتبی عسگری اشاره کرد. تصنیف «سوختن» با شعر هوشنگ ابتهاج، ساز و آواز با شعر هوشنگ ابتهاج، تصنیف «مست شب رو» با شعر مهرداد اوستا و حمید حاجی‌زاده، ساز و آواز با شعر هوشنگ ابتهاج، تصنیف «آیینه‌ام» با شعر علیرضا بدیع، ساز و آواز مثنوی با شعر مولوی، «خروش»، دونوازی یسنای و تار و تصنیف «ناپیدا» با شعر عطار نیشابوری تعدادی از قطعات آلبوم «خروش» که مجموعه‌ای از ارکستر زهی و سازهای سنتی ایرانی را تشکیل می دهند.

Share