سخنان دختر 8 ساله در دادگاه:

مادرم برای اینکه از رابطه اش با مردان غریبه حرف نزنم، دستم را سوزاند

دخترک به قضات گفت: «مادرم با تهدید از من می‌خواست درباره چیزهای زشتی که دیده‌ام به پدرم حرفی نزنم. برای همین هم روی دستم داغ گذاشته بود.!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران، زن جوانی که به اتهام رابطه شیطانی با مردان غریبه بازداشت شده است، صبح دیروز درحالی پای میزمحاکمه غیرعلنی ایستاد که دختر هشت ساله‌اش راز روابط شیطانی او را فاش کرد.

دخترک به قضات گفت: «مادرم با تهدید از من می‌خواست درباره چیزهای زشتی که دیده‌ام به پدرم حرفی نزنم. برای همین هم روی دستم داغ گذاشته بود.!!!

این پرونده از بهمن پارسال و با طرح شکایت مرد جوانی که ادعا داشت همسرش با مردان غریبه رابطه پنهانی دارد در دستور کار دادگاه و پلیس قرار گرفت. از آنجا که متهم در اظهاراتش منکر اتهامش شده بود، قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران دستور تحقیقات تخصصی دراین باره را صادر کرد.

سرانجام درجلسه دیروز، دختر ۸ ساله متهم که به دادگاه فراخوانده شده بود به قضات گفت: «چند وقتی بود که با رفتن پدرم ازخانه، شاهد حضور مردان غریبه از میوه فروش محله گرفته تا افراد غریبه دیگر بودم. وقتی آنها به خانه می‌آمدند مادرم مرا در اتاق دیگری زندانی می‌کرد. حتی مادرم از ترس اینکه من به پدرم حرفی نزنم دستم را با قاشق داغ کرد و گفت اگرحرفی بزنم مرا می‌کشد.»

پس از اظهارات دخترک، دو مرد دیگر که قبلاً توسط وی شناسایی و دستگیر شده بودند پای میز محاکمه ایستادند که به‌طور غیر علنی محاکمه شدند. پس از پایان جلسه غیرعلنی، قضات وارد شور شدند تا درباره سرنوشت سه متهم تصمیم بگیرند.

Share