مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت:

مأموران شهرداری رشت هیچ درگیری با دستفروشی نداشته است

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت با اشاره به پخش ویدیویی مبنی بر درگیری مأموران شهرداری با یک دستفروش بیان داشت: شهرداری رشت هیچ گونه درگیری با دستفروشی در این کلانشهر نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مجتبی شهرستانی افزود: با توجه به آنکه بر اساس مشاهدات، فیلم مربوط به یکی از خیابان های منطقه ۲ رشت است، استعلامی از شهرداری آن منطقه صورت گرفته که اعلام شد طی ۲ روز گذشته هیچ گونه درگیری با دستفروشان انجام نشده است.
وی اظهار داشت: ضمن اینکه همه خودروهای مربوط به ستاد رفع سد معبر شهرداری رشت دارای دو طرف بغل نویس با عنوان ستاد رفع سد معتبر شهرداری رشت است در حالیکه در این ویدئو، این مهم مشاهده نمی شود.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد: علاوه بر این خودروهای رفع سد معبر شهرداری این کلانشهر نیسان آبی یا مزدای دو کابین است در حالیکه در فیلم پخش شده، چنین خودرویی مشاهده نمی شود و خودروی مربوطه در این فیلم، پیکان وانت سفید است.
شهرستانی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای سد معبر شهرداری رشت بیان داشت: در این دوره های آموزشی، بر لزوم پرهیز از هرگونه درگیری فیزیکی تاکید می شود و نیروها کاملا توجیه هستند.
کلانشهر رشت با پنج منطقه شهرداری، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

Share